Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Christian sov sig genom sitt dop!

Skrivet av Marre med Christian...
Han vaknade först när prästen tog ut nappen ur munnen efter själva dopcermonin.. Men vatten på huvdet bekom honom inte alls.. =)

Vi orsakade illafall lite kaos när vi som ingångsmusik hade valt Mendelssons bröllopsmarch!!
Min pappa överlämnade mig till Jonas och vi rivstartade med vigsel... Av de 65 gästerna var det bara 10 som visste något!!!
Allt gick bra förutom att nästan alla kort tagna med vår kamera (drygt 100 st) blev jättesuddiga.. =(

Jag kommer med en mer utförlig berättelse om ni är intresserade att läsa.. =)

Bild ligger på hemsidan
Svar på tråden: Christian sov sig genom sitt dop!

GRATTIS!

Skrivet av  Jessica* med Dante
Vad roligt! bilderna går säkert att fixa till!
 

Wow, grattis!

Skrivet av  Kat m Viggo
Vilken överraskning det måste ha varit! Stort grattis. Och vad skönt att dopet gick så bra.
 

Grattis!!

Skrivet av  Mia o Max 040918
Oj vad alla måste ha blivit överraskade ;) Ska ni resa någonstans nu då? Bröllopsresa?

Det verkar som att det var rätt många här som döpte sina bebisar nu i helgen... Max döptes också och han var jättesnäll o tittade bara på prästen o gästerna.
 

Wow!

Skrivet av  Cami med min goa Alicia
Häftigt! Ska in och kolla fotona i kväll.
 

Oj grattis!

Skrivet av  Anna m Tim 12/9-05
Kul, de måste ha blivit jätteöverraskade!
 

SUPER GRATTIS...

Skrivet av  Jess och Olivia
Vad häftigt av er...Jag skull aldrig kunna hålla tyst..._:-D
 

Grattis!!!

Skrivet av  Mini mE m Mini
Vi ska faktiskt göra likadant, dock "bara" förnya våra redan givna löften, fast då gifte vi oss borligt.
Grattis igen.
 

GRATTIS!!!!

Skrivet av  Anna K med Flipp & Vendela
Vad underbart!!!! Stort grattis till ert bröllop:-)
Jo, jag kan tänka mig att det blev rassel i bänkarna när de spelade bröllopsmarschen *fniss*.

Jag är väldigt intresserad av att höra mer om hur allt gick, både med bröllop och dop.
 

Artiklar från Familjeliv