Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Igår..

Skrivet av FiaLisa76 m Molly 26/9-04
döptes Molly å jag blev fru!! Vi hade bjudit in till dop å det blev en fin cermoni, helt enligt traditionerna. Sedan lämnade vi över Molly till den enda som visste att vi skulle gifta oss också. När vi började gå upp mot altaret var förvirringen total hos gästerna... Det hördes ett sus å tissel å tassel i bänkraderna. Önskar att man hade haft ögon i nacken så att man kunde se alla förvånade miner. :) Läste precis att Marre m Christian gjorde samma sak... På samma dag oxå! Grattis till dig!!
Svar på tråden: Igår..

SUPER GRATTIS...

Skrivet av  Jess och Olivia
Här med...det var värstans vad alla är romantiska...:-D Jag lär nog få vänta läääääänge...:-D
 

Grattis!!!!

Skrivet av  Cami med min goa Alicia
Så kul! Härligt med överraskningar.
 

Grattis!

Skrivet av  Kat m Viggo
Vad kul med fler bröllop! Det måste verkligen ha varit en överraskning, så häftigt!
 

Nejmen...

Skrivet av  Jessica* med Dante
Gratti till dig också. Vad mysigt!
 

Grattis!

Skrivet av  Marre m. Christian
Visst är det mysigt att luras på ett så bra sätt??

 

Grattis!!!

Skrivet av  Anna K med Flipp & Vendela
Men vad roligt! Vad kul med två bröllop här igår. Hoppas att ni hade en helt underbar dag:-) Jag hade gärna varit en fluga på väggen i kyrkan för att se förvirringen *fniss*.
 

GRATTIS, vad avis jag blir...

Skrivet av  Mie + Oscar 03 + emil 27/9
...försöker övertala sambon att vi skall gifta oss på Emils dop, men nej då..han vill åka iväg och bara vara vi, utan släkt och vänner...och det vill INTE jag!!!
 

Artiklar från Familjeliv