Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Johanna m Elsie

Skrivet av jannice med prinsessa (nathalie)
Aha, nä, vi bor i Märsta men tänkte ha dop i Sollentuna eftersom min farmor o hennes syskon har konfirmerats där och endel har begravts där så vill vill sluta cirkeln.
Men vi vet inte riktigt hur vi ska göra med dopfesten, vill inte ha vanligt dopfika utan en riktig fest med musik o dans o mat o du vet allt!

Var var du på dopfika? Lokal blir svårast för oss.
Hoppas allt är bra med er, här går det framåt!
Svar på tråden: Johanna m Elsie

Kul att höra!

Skrivet av  Johanna m Elsie
Att det går framåt! Det gör det här också. Händer saker hela tiden tycker jag. :-) Hon är en sån liten personlighet nu, det är härligt att se. Vi har precis börjat fundera på att styra hennes dagar så gott det går när det gäller mat och sömn. Vi vet ju nu ungefär hur hon vill ha det och tänkte försöka förstärka det som fungerar bra i vår familj. Vilket resulterade i en timmes nattning igår! :-)

Hur som helst så hade de fika hemma. Det var kanske ca 30 personer de hade bjudit så det gick jättebra.

Annars vet jag inte riktigt vad det finns för lokaler i närheten.
Lycka till! Själv slipper jag oroa mig för sånt för vi ska inte ha något dop.
 

Skönt!

Skrivet av  jannice med prinsessa (nathalie)
Nog skulle det var a skönt att slippa ha fdop med tanke på allt runt omkring, men samtidigt är det ett bra tillfälle att bådas släkt träffas osv :)
 

Jo det klart!

Skrivet av  Johanna m Elsie
Vi får se. Kanske blir det ett stort ettårskalas istället. Men bjuda hela släkten kommer vi aldrig att göra. Dessutom blir det fysiskt väldigt svårt att få ihop eftersom de bor på en massa olika ställen. Men lite fest har vi allt för Elsie lite då och då med några i taget! :-)
 

Artiklar från Familjeliv