Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Äntligen har vi det varmt och ..

Skrivet av Malin m Elsa-Märta
..skönt igen efter nästan 2 dygn utan el..
Fasiken vad man är handikappad utan el!!! Vi har fått sova över hos min bror som fick tillbaka sin el lite tidigare, just för att få ha bekvämligheten att kunna värma storkillens välling på morgonen och att själv kunna dricka en kopp kaffe =)

Men nu är vi hemma igen och huset är uppvärmt, *myser*
Ska nog göra mig en kopp te och känna hur lyxigt jag har det som kan göra det =)

Förresten, vad har alla människor tagit vägen? Det är inte så mycket trafik här inne längre.. eller är det det??
Svar på tråden: Äntligen har vi det varmt och ..

Jodå

Skrivet av  Cami med min goa Alicia
Vi måste bara dra igång alla efter jul och nyår. Det brukar vara så mycket att göra och det är ju dopdags för ganska många tror jag dessutom, så man har väl lite i tankarna. Underbart att kunna ha tillbaka värmen. Det är verkligen DÅ man märker hur bra man egentligen har det.
 

märkligt

Skrivet av  Anna med Liv och Unn
..hur utlämnad man är till att allt fungerar. För oss hände inte mer än att satelit mottagaren blåst ur läge, tror vi, så vi är utan TV. Har ingen vanlig antenn. Inget jätte bekymmer men man är ju så van vid el, vatten information från TV, dator etc.

Hoppas att allt fungerar som vanligt för er nu och att träd står kvar och att taken inte flygit bort. Usch vilket väder det har varit.
 

Heeeej..

Skrivet av  Jess och Olivia
Vad skönt att ni fått tillbaka strömmen..:-D
Tack för idag. Magda och bebis är på sjukhuset Wilda var slö men det verkar inte vara någon fara med dem....
 

Vad hemskt

Skrivet av  Caa+prinsen
Att vara utan ström. Vi var utan för några år sen, när de var såna snöoväder här i dalarna. Armen fick fara runt med bandvagnar och hämta insnöade människor utan värme och mat. Men det var några år sen, och vi var inte drabbade för på den tiden hade vi självtryck i huset. Sen bytte vi panna och nu är vi pumpberoende, så händer nåt mer så sitter vi lika illa till som alla andra.

Skönt att ni har det bra igen iaf.
 

Artiklar från Familjeliv