Oj oj, hur ska man kunna sova nu |
|
Skrivet av | Anna med Liv och Unn |
Ilska är ingen bra sömntablett. Om du undrar vad jag svamlar om läs "själv blev jag mest arg" längre ner. God natt trots allt. |
|
Svar på tråden: Oj oj, hur ska man kunna sova nu | |
|
|
Hoppas att du |
|
Skrivet av Anna K med Flipp & Vendela | |
trots allt kan sova en liten stund:-) | |
Jo, somnar nog snart |
|
Skrivet av Anna med Liv och Unn | |
ska bara borsta tänderna och lägga huvudet mot kudden först. | |
|
|
hmmmmm |
|
Skrivet av Jess och Olivia | |
Jag förstod nog inte ändå??? Men mediafolket är riktiga hyenor det håller jag med om men om det var något specifikt du menade vet jag inte..:) Sov nu en stund i alla fall... |
|
vi kanske alla är trötta nu |
|
Skrivet av Anna med Liv och Unn | |
var inte helt tydlig men har tyck så här under en tid. Det blev bara så tydligt när jag tittade på nyheter från morgon till kväll och det aldrig blev mer än häxjakter, skrap på ytan och krisreaktioner live. God natt |
|
Ja nu förstår jag.. |
|
Skrivet av Jess och Olivia | |
Håller helt med det är en hemsk sensationsiver hos media som inte funnits förut. De hänger ut människor som inte borde få hängas ut.. Blääää |
|
|
|
Bra skrivet |
|
Skrivet av Caa+prinsen | |
Kanske är jag en bakåtsträvare, men jag gillar inte det "nya" sättet där allt ska gå så himla snabbt och avhandlas på en pisskvart i nyhetsmorgon på tv4. Ang det som hände i Asien nu så har det varit fruktansvärt hur folk har riktigt gottat sig i katastrofen, och hur journalisterna verkar kasta sig över de som kommit hem och vill ha nåt uttalande innan de ens hunnit pusta ut. Det är väl en följd av att information och särskilt bilder är så lätttillgängliga numera särskilt via internet. |
|