Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

hur kunde vi vara så dumma..

Skrivet av Noob med Eira
.., så vi kånkade ungen över hela atlanten?!?! Hon hade ju ett jättefint sovmönster. Här sitter jag nu, med en vilde som skall slå på tangenterna mitt i natten. *suckar* Det låter bjöbjöbjöbjöbjöb, på hög volym, varvat med ett jiihjaaoooo i falsett.

NÅväl, förhoppningsvis så vänder hon tillbaka igen, det har ju inte gått mer än 3 dagar sen vi kom hem. Resan över gick bra, 9½ timma på ett flyg med en 3 mån baby kan väl inte klassas som roligt men det gick faktiskt över all förväntan. Vi fick iaf en liten paus innan vi satte oss på nästa flyg. 13-14 timmar hade varit olidligt.

Vill passa på att önska alla härinne en god fortsättning på det nya året. Semestern på 3 veckor var superskön. Min mans släktsida tyckte det var underbart att få träffa lilla Eira. Nu är man tillbaka i gråa Sverige. Förutom vädret är det himla gutt. Borta bra men hemma bäst står sig.

Med EIra är allt superduper. På dessa 3 veckor har hon verkligen utvecklats. Hon har varit inne i en tillväxtfas som hon precis verkar kliva ur. Det är en jätteglad o pigg tjej, nu när magknipet lagt sig.

HOppas ni härinne inte varit drabbade av Asien med nära och kära. Mina tankar är med dem/er som drabbats.

Nu har Eiras piggelinhet gått över i gnäll så jag kan inte sitta längre. Hoppas jag får sova snart, är helt slut.

Kram,

Noob
Svar
Oj vad tufft!
Att resa så långt med Eira! Kul att det kändes bra. Hoppas hon vänder sig tillbaka snart. Det går nog. Hon är ju så liten. KRAM och välkomna hem!
Skrivet av  Johanna m Elsie
Välkommen hem..
Det verkar ha varit en skön semester. Hoppas hon blir av med jetlagen snart..
Skrivet av  Jess och Olivia