Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vill gärna skänka mina ägg...

Skrivet av susanne
Jag vill dela med mig av mina ägg för någon som behöver det... Jag har 2 barn på 12 år och snart en 2 åring. 2 barn som har varit (pepparpeppar) friska men alltid glada och harmoniska. Jag själv är lugn och trygg i mig själv och undrar om någon skulle vilja ha kontakt med mig om ett eventuellt ägg givande :-) annars kommer jag kontakta intresserade sjukhus och anmäla mitt intresse men jag fann tanken rimlig att någon kanske vill träffa äggdonatorn?! Jag själv känner att jag skulle behöva få donerat ägg till mig skulle nog jag vilja veta vems gener jag ska föda och uppfostra... Nåväl, skriv om detta till mig om det verkar intressant.
MVH Susanne
Svar på tråden: Vill gärna skänka mina ägg...

intresserad

Skrivet av  Hoppfull
Jag söker en äggdonator, maila så kan vi se om det kan leda till något.
 

Hejsan!

Skrivet av  susanne
Tjaa, var ska jag börja :-)
jag är 31 år, har en sambo som heter Anders och är 26 år. Vi har en gemensam dotter på 1,5 år och jag har en tjej sen tidigare på snart 12 år! Är just nu föräldraledig och jobbar hemifrån, vilket jag passar på att göra på kvällar och helger och när lilltjejen sover. Jag är en sådan som känner för människor över huvudtaget... ja sådana som inte lever så gott som dom flesta gör här i sverige.... jag läser böcker periodvis, (periodare må jag säga :-)=
om tragiska händelser i ofta barns liv ... usch nu låter väl jag hemsk! hmmm jag är faktiskt en klok människa med hjärtat på rätta stället... Tyvärr det enda gjort för "dom som behöver" är att jag köpt blöjor och åkt med till frälsningsarmen ibland samt att jag är fadder på "kattkommando" som har hand om katter "på glid"....Ska vi dra lite kort om mitt liv? Jag är yngst i min familj, min äldsta bror född 65 dog för 13 år sedan i en olycka, har gjort 2 aborter, en medicinsk och en "spontan" som det kallas ... usch .... kort om det ... jag jobbar inom ett familjeföretag så därför jobbar jag hemifrån men dock ser jag till att må bra även om tillfälle finns att vara stressad men det är något jag alltid sagt åt mig själv att jag gör så gott jag kan och stressar INTE och lyckas med resultat ändå...
just nu känns det som om du vet mer om saker om mig än vad mina bekanta gör,... men jag mailar gärna mer om jag får "en person bakom detta" jag med =)
dagtid är jag ju ensam med lilltjejen och kan prata i telefon istället om d känns bättre ?!?
 

ojdå

Skrivet av  susanne
jag trodde detta skulle komma till dig som ett mail ... är haj på dator men inte internet...
nåväl... jag är jag och skäms inte...