Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

äggdonator sökes

Skrivet av GK
Hej! Vi är ett gift par från skåne som söker en äggdonator. Vår remiss ligger i Lund och väntar på att skickas till Göteborg eller Stockholm, politikerna skall ge klartecken, hoppas att det sker snart. När det väl är dags skulle vi önska att vi hade en egen donator med oss, vi kan även tänka oss sk korsdonation. Du kinna som är intreserad skriv till oss.
Svar på tråden: äggdonator sökes

Kan man göra så?

Skrivet av  Emma
Förklara gärna för mig. Jag har själv gjort ett flertal IVF-behandlingar och är väl medveten om hur behandlingen går till. Skulle kunna tänka mig att hjälpa andra eftersom min längtan efter barn varit mycket stark i många år.

Berätta gärna hur man går tillväga, kan du skaffa en donator själv? Måste man vara anonym för paret? Jag vet ingenting...
 

hej...

Skrivet av  Ung kvinna
Lite frågor bara...

Vad innebär det? Korsdonation?

Du menar att man har egen donator och då vet man vem ägget kommer ifrån? Att man träffas o så?

Ung kvinna
 

Synd ni bodde

Skrivet av  Kikki
så långt bort annars hade ni gärna fått ta så många ägg ni behövde :)
Lycka till med letandet och lycka till med bebisverkstan!
 

Vill gärna...

Skrivet av  barnkär
..hjälpa till. Jag är en mulattkvinna på 32 år. Jag är född och uppvuxen i Uppsala, men bor nu i GBG!
Jag har 2 barn..helt underbara. Har en hepatit B infektion sen liten, men den har extremt låg smittsamhet, o ingen av mina barn fick den! Blev vaccinerade.
Jag bor ihop med barnens pappa och skall snart börja läsa igen (mammaledig)..jaaa.. ni kan nå mig på 0737-446288..
MVH, Nastasha
 

Hej!

Skrivet av  AB
Jag bor i Malmö, men jag vet, att min man skulle aldrig tillåta detta :-( Första gången fick jag missfall, men nu har jag två underbara och helfriska tjejer. Det gör ont läsa om människor som har allt utom barn. Lycka till med sökandet!
 

Artiklar från Familjeliv