Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Tänkte be om lite hjälp! (även på ankomst jan)

Skrivet av solblomman &victoria 040118
Jag och sambon har numera ett eget företag. Jag tänkte be er kika på siten och komma med synpunkter om den. Det är jättesvårt att veta om den funkar eller vad man kan gra ännu bättre!
www.sagoborgen.se
Kramar Petra
Svar på tråden: Tänkte be om lite hjälp! (även på ankomst jan)

Mysig sida

Skrivet av  Johanna med Julia & Ida
och lättförståeligt är min åsikt.
Kommer nog att beställa från dig, ingen dum ide att ge bort som födelsedagspresent och så..
Jättebra!!

Kram Johanna med Julia och Ida
 

Vill du ha ett ärligt svar...

Skrivet av  Helena m Sophia 040101
...från mig så tycker jag att struktur och innehåll ser väldigt bra ut. Lätt att hitta det man letar efter och lättlästa texter. Sen kanske ni skulle kunna jobba lite mer på designen och se över färger och typsnitt så det känns lite mer varmt, färgglatt och barnsligt, sagoaktigt, som loggan t ex. Men det är som sagt min högst personliga åsikt. Tycker ni har gjort en kanonjobb! Är sidan klar? Såg att några länkar inte fungerade.
 

En negativ sak..

Skrivet av  Cecilia m Ingrid
som jag har tänkt på är att dessa böcker skriver mamma och pappa (liksom övriga släktingar) med stor bokstav i stället för liten. Jag vet att det inte har något med hemsidan att göra och jag hoppas du inte tar illa upp för att jag kritiserar detta, men jag har sett det på såna här böcker och irriterat mig på det. När du nu frågade så tänkte jag ta chansen och framföra min åsikt! Det här har gjort att jag inte har köpt en sån bok till min dotter.

Hemsidan däremot är jättefin med mjuka, gulliga färger. Den ser väldigt inbjudande ut!
 

Lite fel!

Skrivet av  solblomman
Det är inte förbestämt att det ska vara med stort M utan vi trycker endast med versal ifall den som köper en bok skriver så i manus. Så vill du ha en bok som present från mamma och pappa så fixar jag det! =))
Tack för synpunkten!
Kram Och God Jul!
 

Vad bra!

Skrivet av  Cecilia m Ingrid
Jag hade bara sett förslag på boken med stora bokstäver. Hm, då ska jag nog försöka beställa en sån till min tjej. Tack för upplysningen!
 

Bra sida!!....

Skrivet av  peaz m kille 040130
.....kul böcker också förresten . Mina barn och deras kusiner som alla fick såna i fjol av Tomten gillar starkt att vara huvudpersonen i sin egen bok....
 

Tack!

Skrivet av  solblomman
Vill tacka för era svar! Kul att ni tycker om sidan, och allas förslag till ändringar har vi kikat på och fixat till, kul med respons!
Kram och God Jul!
 

Artiklar från Familjeliv