Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Såhär blev det:

Skrivet av Annica, Leon o Lillebror 8/10
MIO Noah Oliver heter han nu, vår lille bebis. =) Jag "vann"! *S* Sambon var inte så svårövertalad i sista sekund trots allt.

Tack för era svar tidigare idag!
Kram,
Svar på tråden: Såhär blev det:

Då känns det rätt bra nu då?

Skrivet av  Mia och Pontus
Kan tro det känns lättare nu när det äntligen är bestämt.
Nu ÄR han Mio punkt slut.

Mysigt.
 

Det kan man lugnt säga!

Skrivet av  Annica, Leon o Mio
Jag var helt sönderstressad de sista dagarna innan beslutet, så det är väldigt skönt att det är överstökat. Hade mardrömmar om namn inatt. =)))

Kram,
 

Åh vad bra!!

Skrivet av  Sanna med Jolina & Juni
Det har jag tyckt hela tiden! Mio är superfint!!! Grattis! :)
 

Vad kul!

Skrivet av  Annica, Leon o Mio
Det är långt ifrån alla som röstat på Mio, så det blir jag glad över att läsa!

Kram,
 

Va bra...

Skrivet av  Jessica m. Rebecca -02 & Carolina 041008
att ni lyckades bestämma er! Förstår att det inte kan ha varit lätt. Vi väntade ju ett litet tag med att bestämma namn på dottern och jag märkte att det blev svårare ju längre tid som gick. Jobbigt också med alla som frågade vad hon skulle heta och påpekade att "har ni inte bestämt namn ÄN". Minns hur skönt det kändes när vi äntligen bestämde oss :)

Jättefina namn ni gett er lilla kille!!!
 

Tack!

Skrivet av  Annica, Leon o Mio
Ja, än så länge är vi nöjda med vårt beslut. Håller med om att det inte var så skojigt att höra allas påpekanden om att man fortfarande inte bestämt sig. Man var ju inte sen för skoj skull direkt. Så nu är det SÅÅ skönt att vi är klara med den biten!

Kram,
 

Det blev fint!

Skrivet av  Malinda m Agnes -02 & Ida 041020
Mio är gulligt, jag tänker förståss på mio min mio som är en underbar saga. Jag har lagt märke till att det är väldigt populärt med korta namn (1-2 stavelser) just nu!

Grattis till en liten Mio!
 

Artiklar från Familjeliv