Exilen blev... |
|
Skrivet av | Sharp med Ronan -00 & Aimee 26/10 -04 |
tack och lov inte så långt, nu är vi hemma i vårt hus igen, något kallare nu men annars är allt bra...telefon har vi dock ingen men konstigt nog funkar bredbandet?! Hoppas att alla andra i södra sverige klarade stormen hyfsat bra! | |
Svar på tråden: Exilen blev... | |
|
|
Välkommen tillbaka säger jag då! :) |
|
Skrivet av Gabbi med Alva och Jacob | |
Usch vilket väder ni verkar ha haft. Här i Umeå var det lite blåsigt men inte så farligt. Dessutom fick vi snö och det var ju bara trevligt! :) Jag säger som du att hoppas alla andra "sörlänningar" klarade sig hyfsat :) |
|
Jaha ,så du är en av dem |
|
Skrivet av Mia och Pontus | |
Har tänkt flera gånger under tiden man hör/läser nyheter om alla strömlösa: vilka är de igentligen? Förr innan jag fick barnen hade jag ingen tanke, vem brydde sig om några var utan ström?? Men så kom stormen hit...(Västmanland) och alltså inte alls lika kraftig men nog så pass att jag låg vaken större delen av natten och tänkte att nu blåser taket av och vi ligger under bar himmel... Då började tankarna vandra till de som var DÄR ordentligt. Hur gör man utan ström? värme? när man har barn. Så omständigt och vad beroende man är! Så skönt att det inte blev så långvarigt för er, och TACK och lov att inte ni eller ert hus blev skadat. Säger som ovan: välkommen hem! Kram |
|