Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

hejsan tjejer!!

Skrivet av Lena med Hampus 25/10-04
vill bara titta in o säga hej, har inget internet hemma pga flytt till större hus. Min Hampus mår bra och växer så det knakar, han vägde 5700 för nån vecka sedan. Skriver med en hand nu så det blir inget långt inlägg. Saknar er här iaf =) o har stark abstinens...måtte vårt internet komma igång snart.

Vi hörs snart igen!!

kramisar lena
Svar på tråden: hejsan tjejer!!

Hallå där :)

Skrivet av  terez m Klara + 4
Härligt att "se" dig igen. Har ni lyckats sälja o köpa nytt hus under tiden nu? Imponerad.
Då hoppas jag oxå att ni får tillbaka internet snart så vi får se lite mer av dig här ;)

kramen
 

Hej igen!

Skrivet av  Monica med Zacharias 1/11
Det var ett tag sedan! Hur har ni det med alla 4 barnen? Nytt hus låter bra - här börjar det bli ganska trångt i köket tycker jag. Och garderoberna räcker inte till längre.
Men att flytta före jul är ju lite jäktigt (har provat det själv - inflyttning 20 dec var ingen hit!) Hoppas ni kommer i ordning lite grann till den 24e i alla fall.
En sån rejäl kille han måste vara nu Hampus - siktar mot 6 kg!
 

Hej på dig

Skrivet av  Anne med Felicia -01 + Hampus 19/11
Ja, känns igen, jag har visserligen internet men modem och det går sååå saaakta och jag blir utslängd titt som tätt, så det blir inte mkt besök här. MEN vi ska fixa bredband och köpa ny dator så...

Fint namn du har på killen din...
;=)
Kramisar.
 

Artiklar från Familjeliv