Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Oj så tomt!!!!!!

Skrivet av Kia m Isac-01*Oscar-03*&Alice 041111
Vad gör alla? Fullt upptagna med de små liven! ;)
Jag fattar, det är likadant här!
Men jag har haft tur! Alice är snäll. Sover bra om nätterna! Somnar kring 23, vaknar och äter kl 4.30. Somnar om och sover till 7.30. Äter och sover vidare! Lyx!
Storebror är duktig oxå.Snäll med sin syster!
*kram*
Svar på tråden: Oj så tomt!!!!!!

Vi har bakat pepparkakor idag

Skrivet av  Monica med Zacharias 1/11
- och det tog sin lilla tid med amningspauser, blöjbyten och annat som skulle fixas mellan plåtarna. Sedan har jag försökt komma ikapp med bokföringen som släpat efter sedan Zacharias kom till världen. Men det är svårt att få någon vidare arbetsro just nu. Allt går i snigelfart känns det som. Har inte ens hunnit bädda sängen idag...
Skönt med bebisar som sover bra om nätterna! Det gör vår lille grabb också - men annat var det när storebror var liten för 7 år sedan (hu vad vi gick och vyssade på småtimmarna!!)
Imorgon ska vi på Luciafirande i skolan och förskolan - tidig morgon m a o. Tomtedräkt och luciastassen ligger framlagda i köket. Jättemysigt!!
 

Åh...

Skrivet av  Maria m Edvin 041113
verkligen lyx... Edvin sover så korta stunder om dagarna och sover lätt verkar det som och vill helst vara klistrad på mig hela tiden... Han vaknar typ varannan/var tredje timme om natten. _Pratar_ mycket och smågnäller ibland, äter ofta. Det längsta jag sovit om natten är nog 4 timmar i sträck, det kändes som lyx!
 

Artiklar från Familjeliv