Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Fråga!!!!!!!!!

Skrivet av Kia m Isac-01*Oscar-03*&Alice 041111
Nån som varit med om liknande?
Mitt avslag slutade för 1½ vecka sedan. Idag när jag torkar mej vid toabesök kommer blod på papperet. Rött! Igårkväll kände jag av mina fogar, har jag inte gjort sedan dagen Alice föddes! Kan det redan vara mensen som kommit?????Brukar ha kort avslagsperiod...
*kram*
Svar på tråden: Fråga!!!!!!!!!

Det är nog inte mensen

Skrivet av  Monica med Zacharias 1/11
skulle jag tro. Jag har haft så varje gång att det kommit lite mer blod precis i slutet av avslagstiden innan det försvinner för gott. Tror absolut inte det är något att oroa sig för.
kram på dig med!
 

Kan vara mens...

Skrivet av  Anja m Emil -00, Alice 29/5-04 & bf 13/6-05
Min mens har kommit tillbaka bara några dagar efter avslaget varit slut båda gångerna... vänta en månad och se, kommer det igen så var det definitivt mensen!

Mitt avslag har tagit slut efter fem veckor rätt exakt. då menar jag inte blodet för det har slutat efter ungefär en vecka, sen har det varit lite rosa och liksom de där äckliga flytningarna som inte luktar så gott men när de tagit slut vilket de gjort helt abrupt så har mensen kommit.

Med sonen efter 5 veckor och 2 dagar och med dottern efter 5 veckor och 4 dagar.

Är ju olika hur fertil man är. Får man tillbaka mensen snabbt så har man ju även ägglossning och kan bli gravid igen (vilket jag blev nu, hihi). Det kan man förvisso bli även om man ej fått mensen ännu då den föregås av en ägglossning.

Men visst kan det vara mens!

Förlåt att jag hoppade in o svarade på ditt inlägg men jag är uppe sent och min syster tillhör denna ankomstgrupp (Maria m Edvin) och eftersom ingen är vaken i mina ankomstgrupper så fick jag ju gå in och kolla här ;o)

Grattis till Alice (jättefint namn :o)

Stor kram

Anja
 

Samma här...

Skrivet av  Anna med 3 buspojkar [Vide 041112]
...men ja tror de e avslaget som "spökar" fortfarande faktiskt, Kramiz !
 

Artiklar från Familjeliv