Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Rekord :)

Skrivet av Maria m Wilmer0212 & Ebbe 041106
Ebbe åt vid 20.30-tiden igår, somnade vid 21 och sov till 03.30!! Det blir hela 7 timmar! Snart kanske han kan sova hela natten, det vore ju underbart!

Vid halv 4 åt han och sov vidare till 07.30, vilken prins man har :)
Svar på tråden: Rekord :)

Härligt!

Skrivet av  Kia m Isac-01,*Oscar-03*&Alice 041111
Måste då få skryta om min lilla prinsessa! =)
Hon sover hela nätterna.
Somnar vid 23.30 och sover till 7.30!
Utan paus!
Gissa om man är nöjd själv oxå?
Sen är hon VÄLDIGT hungrig på morgonen bör tillläggas!
Storebror Isac var likadan!¨
*kram*
 

ojoj!

Skrivet av  Maria m Wilmer0212 & Ebbe 041106
Det blir ju 8 timmar det! Inte konstigt hon är hungrig sen. Ebbe åt rätt bra vid halv 4 han med!
 

Wow!

Skrivet av  Lina med Oscar 11/11
Hoppas att det håller i sig för lille Ebbe, låter ju jätteskönt! Och Alice som sover en hel natt! Min lille Oscar är ingen sömntuta, hans sömnrekord är 3 timmar i sträck. Ofta sover han i tvåtimmarspass under hela natten. Blir säkert mer när han blir större, jag sov tydligen lite som bebis också...
 

Härligt!

Skrivet av  Monica med Zacharias 1/11
Så skönt att ni sover gott, det gör ju underverk för hela tillvaron! Här är det rätt ok för det mesta, men i natt har det varit ett fasligt ätande, var helt slut imorse.
 

ja här oxå

Skrivet av  Anne m. Felicia + Hampus 19/11
hampe e riktigt duktigt på att sova oxå.
Ibland blir det från 22 till 04.30 ca. äter lite o somnar om till ca 7-8 tiden.
Men inte alltid förstås.. :=)
 

Underbart

Skrivet av  Cecilia m Gustaf-02 & Emma 041109
sånt gillar man.....:)

Emma är väldigt bra på att sova också faktiskt. För det mesta ammar jag första gången efter att hon somnat vid 3-4 tiden och andra amningen kommer ca 06.30 så jag kan inte klaga.
Tilläggas ska att jag brukar amma ca 21.30-22.00 innan hon somnar för natten.

Dock äter hon fortfarande ca varannan timma på dagen och ca varje timme kvällstid, så det är mycket amning på dan istället.

Kram kram
 

Rekord här också

Skrivet av  Kristina med Linus&Alva
med nattsömnen! Visst är det skönt? :-) I natt sov Alva mellan 00.30 och 06.30! Jag var nästan chockad när hon väckte mig, i normala fall sover hon som längst 4 timmar och jag tycker 3 timmar är helt OK.
 

Artiklar från Familjeliv