Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

hallå alla

Skrivet av Rosie med Ida 17/11
Hur har ni det där ute. Här är det bra är äntligen hyffsat friska, lite småsnorigt kvar bara. Jul och nyår har varit toppen lugna och sköna.
Kommer inte hit så ofta längre, man hinner liksom inte, Ida är en bebis som sover väldigt lite, är man hemma så sover hon bara 5-15 minuter åt gången om hon inte ligger i min famn, är man ute så kan hon sova upp till 3 timmar. Så det är inte ofta man har fria händer. Hon sover dessto bättre på nätterna tack och lov(om hon ligger brevid mig) Hon sover ca 6-7 timmar utan att vakna för det mesta nån gång vaknar hon till och vill snutta lite, som om hon var töstig bara.
HA det bra allihop så hoppas jag att jag kan komma in och hänga med er lite oftare.
Kram.
Svar på tråden: hallå alla

Hej

Skrivet av  Florence med Julia 24/11
Det va ett tag sen! Vilken tur att Ida sover bra på natten! Julia sover 3-4 timmar sen vaknar hon och ska snutta. På dagarna sover hon ganska ok och brukar ha minst en sovperiod på 4 timmar ungefär.
 

härligt

Skrivet av  Rosie med Ida 17/11
att hon sover så länge på dan. Ibland kan man bli smått galen att man inte får så mycket gjort på dagarna då Ida inte sover så bra, men hellre lite skit i hörnen och att jag får sova på natten, just nu sover hon och har gjort det sedan 01:30 inatt. Har ni det bra annars?
 

Artiklar från Familjeliv