Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vi har bokat en resa.

Skrivet av Ulrica med Hilda -01 och Selma 041112
Nu har vi bokat sommarens semesterresa :-) Vi åker till Cypern en vecka tillsammans med min systers familj. Vi trodde att vi var ute i god tid men det visade sig att alla enhetspriser för barn redan var bokade på det hotellet vi bestämt oss för så nu får vi betala fullt pris för Hilda, visserligen med extrabäddsrabbatt men det blev ju dock lite dyrare än vad vi hade trott från början :-(

Vi ska bo på ett av Fritidsresors "Blue Village" hotell, "Althea Beach" i Fig tree bay, någon som varit där tidigare? Det var byggt 2003 så det verkar vara nytt och fräscht. Mycket barnvänligt med separat barnpool och stor lekplats. Sedan har vi lyxat till det ordentligt och bokat All Inclusive, har aldrig provat det tidigare så det ska bli spännade, precis all mat och dryck ingår (så om jag inte ammar fortfarande ska det bli gott med lite rött vin eller en god drink, var väl typ ett år sedan sist).

Vi åker i början på juni och det är sååå roligt att ha någonting att se fram emot.
Svar på tråden: Vi har bokat en resa.

Kul...

Skrivet av  Catrine m. I+C och Tim 041119
Kanske dags att börja tänka på alltså.
Jag har inte haft en tanke ännu på vad vi ska hitta på i sommar.
Tidigare år brukar vi boka nu.
Vad skönt att åka till Cypern.
 

Härligt

Skrivet av  terez m Klara + 4
det låter. Kul när allt är bokat o klart så har man ju verkligen ngt att se fram emot.
Fast eg. är det inte klokt att det ska vara fullpris på små barn :(.

 

Artiklar från Familjeliv