Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Snacka om att man e nervös nu

Skrivet av Pernilla med Casper o sebastian 030128
Minns inte om jag har tagot upp detta här inne innan så jag drar hela historien än en gång i så fall, detta kommer bli långt så ni som inet orkar ge er nu *ler*

Nån gång i höstas så var vi med CAsper o gjorde en lung röntgen pga hans astma, då fick de se att det var nån förstorning på ena sidan av hjärtat en hjärt läkare kollade på plåtarna o ville göra ett UL.
Var på återbesök efter hans operation ganska nyligen passade då på att slinka in på hjärtmot o kolla ungefär när han skulle få tid.
Fick då svaret att hans remiss inte ens har kommit dit, ringde hans läkare som skickade en ny. Frågade de på hjärtmot hur långt tid vi skulle få vänta på en tid, fick svaret att det e upp till et års vänte tid ifall det inte e fall då det e akut...

Idag fick vi hem papret om en tid för UL "redan" den 22 mars så nu blev jag såå orolig.
Över reagerar jag eller?? vet inte men orolig e jag iaf han ska juh in o opereras den 17 mars igen oxå ska ringa kirurgerna på mån o kolla om de vill vänta eller hur vi ska göra...

Detta blev långt, tack för att ni orkade läsa
Svar på tråden: Snacka om att man e nervös nu

Det blir bra!!

Skrivet av  anita
Men det skadar inte att ringa och kolla allt en extra gång! tror inte att det är jätteallvarligt, då hade ni ju fått tid imorgon...:) (Jag hoppas inte det iaf) Stor kram till er!
 

Artiklar från Familjeliv