Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

1 år och 3 dagar.

Skrivet av Tvillingmamman
Så länge har vi nu varit hemma med våra små tjejer.
Vi låg på neo (Sachsska) i tio veckor med tjejerna och två av dessa var den ena tjejen på Astrid Lindgrens barnsjukhus (BIVA), dessa två veckor var de allra tuffaste av dem alla när vi fick åka mellan sjukhusen plus att vi hela tiden var rädda för att hon skulle dö när vi ej var där, men den andra tjejen måste ju ha våran närhet också.
På Astrid Lindgren så fick vi ett rum på deras underbara lägenhets hotell där min man och jag kunde vila lite i mellan åt.
Som ni förstår så gick allt bra med lilltjejen så hon kom tillbaka till Sachsska men fortfarande ganska sjuk.
Fast våra 10 veckor var jobbiga så var det ändå en sån trygghet att få ha barnen på neo och BIVA för personalen på dessa ställen var så underbara, hjälpsamma och tröstande, de gör verkligen ett hästjobb.
Svar på tråden: 1 år och 3 dagar.

Hej!

Skrivet av  Amanda med Viktor-02 och Hanna&Oscar-04
Va skönt att allt ändå har gått bra för er. Jag födde tvillingar nu den 18 maj så de ligger på Sachsska just nu.
De föddes i v 29+4. I vilken vecka föddes dina barn?

kram

Amanda
 

I vecka 29+3

Skrivet av  LiAg
tittade tjejerna ut.
Hoppas att allt ät bra med tvillingarna och med dig för de är ju lite omtumlande att få barn så tidigt.
Tjejerna har en egen sida som du kan besöka när du har tid, adressen dit är: http://www.babyfriends.nu/LinneaAgnes.

Lycka till
 

De ovan är

Skrivet av  LiAg
tvillingmamman som skrivit. Såg att jag skrivit i en anna signatur på föregående meddelande.
 

Fin sida

Skrivet av  Amanda med Viktor-02 och hanna & Oscar-04
Vilken fin sida dina små tjejer har fått.
Vi mår ganska bra i alla fall även om det är påfrestande att åka till sjukhuset varje dag.
Hanna och Oscar mår bra. Hanna har lite syrgas i en grimma med Oscar klarar sig utan.
Längtar tills vi får komma hem allihop. Det är skönt att det finns hemsjukvård. Om ett par veckor komemr vi nog att få det.

kram

Amanda
 

Artiklar från Familjeliv