Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nästa vecka ska jag tillbaka till neo...

Skrivet av Maa
för kuratorssamtal. Äntligen! Det har snart gått fyra år, och jag tog faktiskt telefonluren och ringde dem, och voila, kuratorn tyckte inte alls det var konstigt o gav mig tid om en vecka, och då får vi först gå igenom journalen med en läkare, sedan nåt uppföljande samtal med kuratorn. Det känns jättebra!
Svar på tråden: Nästa vecka ska jag tillbaka till neo...

Lycka till!

Skrivet av  Lin med Ellen 030415 & Pyran bf 6/9
Vad skönt att du får komma och prata med kuratorn på Neo! Hoppas att det går bra och känns bra att komma tillbaka dit!
Kram,
 

nä, typiskt...

Skrivet av  Maa
så fick jag bakslag i min egen hälsa och var tvungen att skjuta upp det.
Men tack ändå, Lin med Ellen, jag ska berätta när jag varit där - hoppas det går framåt för dig också!!
 

Hoppas att du mår bättre!

Skrivet av  Lin med Ellen 030415 & Pyran, snitt 27/8
Och att besöket på Neo snart kan bli av!
Det går framåt här också, med en del rejäla bakslag emellanåt... Just nu är det rätt bra, jag har fått snittdatum idag och trots att jag är rädd för att snittas så känns det skönt. Samma sak kan inte hända med Pyran som hände med Ellen, det är en bra känsla!
Kramar,
Caroline
 

Nä, precis -

Skrivet av  Maa
samma sak kan inte hända en gång till. Bra att det känns okej med ditt snittdatum och jag håller tummarna för att du kan behålla den känslan ända fram!
(mitt bakslag just nu beror på min whiplashskada, jag har blivit så stel, igen, att jag inte tar mig in till stan utan starka värktabletter, och tar jag dem så blir ju ett kuratorssamtal rätt meningslöst, eftersom jag då är rätt rejält dimmig. men det ska ju gå över så småningom!)