Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

2 barns mamma varav en *ängel*!

Skrivet av Linda m Melvin & Noah
Vill bara tala om att vår lilla Melvin också låg på sal 7 på Neo KS..
Vilka läkare hade ni?
Andreas hette han som hade huvud-ansvaret för Melvin..
Men även en som hette Marco hade hand om honom.

Kramar!
Svar på tråden: 2 barns mamma varav en *ängel*!

när?

Skrivet av  2 barns mamma varav en ängel
Låg eran Melvin på KS? Hur länge? Tillhörde ni KS eller fick ni flytta?
Markus första veckor i livet var en kamp för honom och alla läkare. Det var alltid läkare runt omkring Markus för han var så nära att dö. Vi hade jätte mkt kontakt med Charlotte och Alexander men också med Torbjörn och Marc, som sagt alla som jobbade fick dagligen ge oss rapport och hålla oss uppdaterade. Men Markus blev bättre och efter 4,5 vecka var han så bra att han flyttades till Huddinge. hans liv avslutades dock på KS efter operation av akut tarmvred och jag var väldigt glad och tacksam att han fick sluta sina dagar där han började...cirkeln var sluten....men många var starkt berörda eftersom de kämpat så med vår son första veckorna för att sedan se honom dö pga tarmvred efter 7 veckor i livet. Orättvist! vad hade du för ansvars sjuksköterska? Jag hade karin och hon var helt underbar en människa som jag alltid kommer att bära med mig.
Kramar
 

Hej igen!

Skrivet av  Linda m Melvin & Noah
Förlåt att det dröjt innan jag svarat.
Vi hade Andreas som ansvarig läkare, men han gick på semester den dagen som Melvin somnade in..

Melvin föddes den 16 juli 2003 & lämnade oss den 18 juli.

Både Andreas, Alexander och Marco tog hand om honom. Och under graviditeten med Noah var Ann Edner min räddning.
Hon visste vad jag genomled och stöttade mig till 150%...

Det var så himla många sköterskor, bla en Linda som saknade fingrar på ena handen kom jag ihåg.
Tror att det var hon som var ansvars sjuksköterska..
Sedan var det en som hette Ann. Blond tjej..

Man kommer inte ihåg så mycket som man skulle vilja. Korten som vi har talar för det mesta..

När förlorade ni er Markus?


Kramar i massor!
 

Artiklar från Familjeliv