Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Erfarenhet från KSneo

Skrivet av Jaggan
Hej är det nån som har erfarenhet från KS neo? Hur är personalen dag/natt?
Svar på tråden: Erfarenhet från KSneo

jag har

Skrivet av  2 barns mamma varav 1 ängel
Dom är så proffessionella, så mycket läkare och sjuksköterskor som finns i korridoren, fast det är väl beroende på var man är på neo. Vi tillbringade drygt 4 veckor på neoiva, personalen och deras engagemang i vår son och oss som föräldrar är beundransvärd. Visst finns det personer som man tycker bättre och sämre om så är det ju var man än kommer, jag tyckte väldigt mycket om dem där, och kommer att bära dom med mig i mitt hjärta.
kram
 

Låg aldrig

Skrivet av  Jag
på KSneo men på Astrid BIVA.
Men två läkare från KSneo kom ofta och hjälpte min dotter när det var som värst och de var det i två veckor.
De var så bra och försökte förklara allt, till och med när de trodde hon skulle dö kom de och vill prata och förklar för oss vad som hände (eller rättare sakt vad som inte hände), nu hade vi den stora turen att hon klarade de hela och jag är så tacksam för den hjälp vi fick.
 

Har bara....

Skrivet av  Sussan m. William f.v. 28+0 19/6-03
positiva erfarenheter av personalen på KS neo. Vi var där bara en vecka innan William flyttades till Sös, men under den veckan när allt var mer eller mindre kaos så var personalen så fantastisk på många sätt. Dom stöttade, uppmuntrade och tröstade oss när vi behövde. Har faktiskt inget negativt att säga. Om Sös neo kan jag också bara säga positiva saker, super go personal som finns där i alla lägen bpde för föräldrar och barn.
 

Har också

Skrivet av  Linda m Melvin & Noah
bara positiva saker att säga om personalen på KS.
Visst fanns det en del som var lite mindre smidiga, men så är det väl inom dom flesta yrken...