Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Fy för extra ont!

Skrivet av Maa
Jag är nu snart igenom en pencillinkur för jag lyckades få en kraftig infektion runt en visdomstand förra veckan. Men jag har fortfarande ont, så jag måste väl gå tillbaka o pina mig hos tandläkaren igen och få ny pencillin. Suck!!! Och så säger han att han vill dra ut den. Nääää. Jag VILL inte ha extra ont, jag orkar inte det, de får söva mig då.
Och så var jag på behandling i morse och inte nog med att infektionen hade slagit ut de flesta förbättringarna i kroppen (hoppas att det är tillfälligt!) men så hade översta nackkotan glidit och fastnat snett igen, så det var en del av smärtan som kom därifrån nog. Blä! Och inte vet jag vad jag har råkat göra för att få så den här gången.
Nä, nu ska jag vila och hoppas det är vår nästa gång jag slår upp ögonen.
Svar på tråden: Fy för extra ont!

Fyyy!

Skrivet av  Charlotte
Ont i tänderna är inte roligt! Hoppas du blir bättre och slipper den extra smärtan, det behövs liksom inte mycket mer för att det ska bli outhärdligt.

Kramar, jag hoppas också på våren snart!
 

ja tänk om man kunde gå i ide..

Skrivet av  Helena
så skönt att sova bort hela vintern *s*

tandvärk är ju hemskt!
det påminner mig att jag MÅSTE snart gå till tandläkaren... men har inte råd.

kram, hoppas du mår lite bättre snart.
 

Tack Charlotte o Helena, men

Skrivet av  Maa
nu har jag ätit upp pencillinet, jag hade visst fått deras starkaste sort, och har fortfarande ont, så jag vet inte vad jag ska göra nu. #%/#"%&"
Och min behandlare förbjöd mig att låta dem dra ut utan att jag var sövd. Det är ju inte heller nåt att se fram emot precis. *usch tårarna kommer...*
Nä, nu tar jag fram citodonen igen (har varit utan för att kunna känna ifall det gör ont och nu vet jag ju)...
 

Artiklar från Familjeliv