*Tjuter* |
|
Skrivet av | @nn@ BF typ julafton istället |
*Hoppar* *Studsar* Och ropar rakt ut YAOOOOWHOOOO!!!!! Ni fattar va?! =) Japp, är åter från läkaren som visade mig en alldeles normal graviditet!!!! *Världens lyckligaste* Men istället för en lussebulla så blir det kanske en liten julenisse istället. =) *Kan inte tro det är sant* Höll på att börja gråta av nervositet innan jag fick veta hur det såg ut. Ja, då började jag ju gråta ändå...dock lyckotårar!!! Läkaren såg en till bubbla *ville ju ha tvillingar*, den hade återbildats vilket kanske kan vara förklaringen till att jag kände smärta...vad vet jag. Nu struntar jag i det, jag är ju med barn och det finns nån i mig!!! |
|
Svar på tråden: *Tjuter* | |
|
|
Superdupergrattis! |
|
Skrivet av Karinko | |
Gud vad härligt! Jag har tänkt på dig och hållt tummarna. Nu kan du bara njuta ju- tänk vilken julklapp!! | |
Åh, yippey! |
|
Skrivet av Mysen | |
Vad härligt, roligt, otroligt underbart! Så skönt det måste kännas! Ta hand om dej nu! Kram! |
|
|
|
Vad härligt |
|
Skrivet av MiaMaria m Josefin +v7 | |
att allt såg bra ut :) Lussebulla eller julenisse, jag tycker vilket som låter helt perfekt :) | |
Jättekul!! |
|
Skrivet av KajsaKavat m Mini BF 15/12 | |
Åh så skönt att allt var bra!!! Grattis till Tomteniss*n!! Kramis! |
|
Underbart! |
|
Skrivet av Molle v 8+2 | |
Grattis! Visst är det helt fantastikt att få se de där små liven??! | |
|
|
Härligt |
|
Skrivet av Wictoria Bf 11/12 | |
Härligt oj vad glad jag blir. Kram Wictoria |
|
jätte roligt. |
|
Skrivet av loll | |
* | |
Åh! Toppen! |
|
Skrivet av Embers bf 17/12 *5+6* | |
Vad roligt att allt verkar bra! Hoppas på samma resultat som du när det är min tur att gå på VUL den 19/5... Grattis till tomtenissen! Kram |
|
|
|
Vad underbart |
|
Skrivet av Ekis bf 13/12 | |
att du fortfarande är gravid :-). Lycka till. Kram |
|
Skönt! |
|
Skrivet av Mia bf 16/12 | |
Förstår din lycka nu... Nu får du släppa oron och bara njuta av att vara gravid med allt det innebär ; ) Kram |
|
Vad skönt! |
|
Skrivet av Rebus bf 24/12 | |
Att det gick bra för er båda, vad fantastiskt! Grattis eller vad man nu säger! Kram/R | |
|
|
Underbart!!! |
|
Skrivet av smultron bf 6/12 | |
Vad skönt att allt såg bra ut! =) Kram |
|
Stort grattis! |
|
Skrivet av Madde & Alexander-01 & BF 23/12 | |
*kram* | |
Åh vad härligt! |
|
Skrivet av Leeandra bf 24/12 *4+6* | |
Då får vi samma bf ( åtminstone tills jag har varit på UL ) Vad härligt att du fått se lill*n, många kramar! | |
|
|
Stort grattis gumman!!! |
|
Skrivet av Malin med Vanja-02 + bf 15/12 | |
Verkligen, va skönt!! Tänkte på er hela dagen, skönt att det gick vägen! Kramis |
|
Underbart |
|
Skrivet av Maria BF 14/12 | |
Jätteskönt! Stort lycka till tjejen | |
Blir så glad! |
|
Skrivet av E\'s mor | |
Så härligt! Blir så glad för eran skull Många kramar!!! |
|