"fortfarande anonym" byter äntligen nick!! |
|
Skrivet av | Kattis m Sarah 20/2-03 + bf 23/12 |
Nu har jag äntligen berättat för min sida av släkten så nu behöver jag inte vara anonym längre. Jag ska försöka skriva lite på min info men tills dess kan jag berätta att jag är 29-år och gravid men mitt andra barn. Enligt sm är bf den 23/12-04. Fin julklapp!! Såg på hemsidan att det var fler som hade samma bf, det är ju alltid lite extra roligt! Kramar till er och era magar!! |
|
Svar på tråden: "fortfarande anonym" byter äntligen nick!! | |
|
|
Välkommen "ut" |
|
Skrivet av Mysen v 8+5 | |
Kram till dej oxå, kul att se att vi är fler den 23/12 men jag tror jag får ändra vid vul om två veckor. Vi får se..... |
|
Tack |
|
Skrivet av Kattis m Sarah 20/2-03 + bf 23/12 | |
kul att tillhöra "på riktigt" nu! | |
|
|
Säger samma |
|
Skrivet av MiaMaria m Josefin +v10 | |
som Mysen, välkommen ut :) | |
Tackar, tackar *imt* |
|
. | |
Kul |
|
Skrivet av Anonym ännu | |
Ser att vi har ungefär lika gamla barn. Min son är född 19/2 -03 och jag väntar nu en till kring den 26/12. | |
|
|
oj vad kul! |
|
Inte så att du födde på SIL? ;-) Man vet ju aldrig. | |
Hej! |
|
Skrivet av Leeandra bf 24/12 *7+3* | |
Alltid kul att se vem som döljer sig bakom de anonyma nicken. Kul att du tittat ut, kram! | |
ja, jag har ju |
|
"smygkikat" har inne och tycker det är spännande att se vem som tittar ut bakom de anonyma... | |
|
|
Välkommen ut.. |
|
Skrivet av Rebus bf 24/12 | |
får man väl säga så! Ska ju inte ha den 23:e men väl den 24:e. Men med sonen gick jag över 16 dagar så vi får se.. Kram/R |
|
Tack *imt* |
|
.. | |
Vilken |
|
Skrivet av Doldis bf 26/12 med tre monster till... | |
tur du har som törs komma ut, jag knakse skall göra det när jag ser den13:e att allt är ok. men bara kanske:) Kramar på dig. |
|
|
|
jag väntade bara |
|
tills jag berättat för min syster som oxå är på fn, ville ju inte att släkten skulle få veta på nätet :-) Jag är en optimist så jag förutsätter att inget händer...... ;-D Kollar lite extra efter dig efter den 13 ifall att du bestämt dig för att "komma ut" Kram och lycka till. (håller tummarna för att det är en liten sprallig filur som "tittar ut" på dig) |
|
Välkommen! |
|
Skrivet av Solsken v11 | |
Ska försöka hinna med nu när vi alla blir mindre och mindre anonyma de närmsta veckorna! En underbar julklapp kram |
|
tack *imt* |
|
.. | |
|
|
Skoj! |
|
Skrivet av Madde & Alexander-01 & lillhjärtat! | |
Då är vi båda 29 år, väntar båda barn nr 2, och har båda BF den 23/12 (iaf tills efter rutin-UL då det brukar/ibland ändras)! :) | |
Wow! |
|
Visst känns det lite extra kul att det är exakt samma. Dessvärre får jag inget vul... så jag håller fast vid mitt bf tills det riktiga ul sen. Här görs vul bara om något hänt, gjorde ett förra gången eftersom jag hade ont och blödde lite, men det gick ju bra :-) |
|