Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

akupunktur och nupp avklarat

Skrivet av sanna bf 13/12
Hej allihopa!
Ville bara berätta att mitt illamående nog har vänt. Det blev lite bättre i måndags och har hållit sig på samma nivå sedan dess. Dessutom var jag på akupunktur igår och det känns nog ännu lite bättre efter det. Borta är det inte, men bättre är det och det är HÄRLIGT.

Idag var jag på NUPPet. Var rätt så nervös innan, men BM konstaterade att det enligt NUPPet var en risk på 1:3500 (ca, har inte siffrorna framför mig). Jag frågade henne om slutresultatet på studien och hon sa att det var klart men att det inte skulle offentliggöras än och att de inte fick berätta något. Det känns lite skumt, men jag fick nöja mig med det svaret. Jag tänker inte göra något FVP iallafall eftersom jag "bara" är 32 år.

Det var underbart att se den lilla krabaten igen. H*n vinkade så fint, precis som förra gången. BM fick leta länge efter ett bra läge, så jag och min man fick verkligen en bra titt. Jag började gapskratta i ett skede när bebisen bara låg och slöade och vägrade flytta sig. Då hoppade den upp och ner av mitt skratt och sprattlade. Det så så häftigt ut!

kram till er alla
Svar på tråden: akupunktur och nupp avklarat

Coolt!

Skrivet av  Madde & Alexander-01 & lillhjärtat!
Visst e det underbart att se sin lill* bebis mysa runt därinne! :)
 

Åh, vad häftigt!

Skrivet av  Leeandra bf 24/12 *12+0*
Vilken liten busunge, h*n måste ha blivit förvånad när hela enrummaren började skaka. Skönt att allt verkade vara bra, kram!
 

Artiklar från Familjeliv