Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

08 träff igen!!

Skrivet av Ellica Maximilian,Melvin & liten 30/12
Hej

vad kul att det var så många som var intresserade av att träffas :)

För min del passar det bäst med helger, då jag bor en bit i fr sthlm.

Någon som har förslag på vart och när?

Jag är inte så haj på sthlm+s caffer o dyl men det är säkert någon annan här.

För att ha lite tid att planera så kanske vi skall spika en datum eller???
Svar på tråden: 08 träff igen!!

tja

Skrivet av  skorpan bf 22/12
jag är heller inte så haj på ställen som är trevliga att träffas på men vet helt säkert att jag INTE kan på tisdagar för då ska jag gå på gravidyoga =)

Helger kanske vore bra för de som har en bit att åka eller för Leeandra som kommer ända från ön!

Från v.36 o framåt passar varenda helg bra och v.34-35 passar söndagen bäst. För mig iaf så får vi försöka sammanställa det lite.

Vetekatten

Skrivet av  Anna med Carl 22/11-02 + BF 28/11
Vet att man på Vetekatten kan boka ett litet eget rum. Det gjorde vi med Ankomst 11/02 rätt bra. Då blir man ju inte "störd" av andra. Betalade ingenting extra för det. Bara det var och en handlade till fika.

Jag kommer gärna med. När som helst. Får försöka fixa barnvakt men det brukar gå bra.

Där har

Skrivet av  MiaMaria m Josefin + Krabat v24
vi i okt-02 också fikat :) De har öppet till kl 19 om jag inte minns fel. Skulle kanske passa om det blir på em/kväll?

Gärna spikat datum

Skrivet av  Leeandra bf 23/12 *22+1*
eftersom jag har ganska lång restid. I övrigt så har jag ingen aning om något bra ställe alls, känner knappt till Stockholms cafeer alls.

Spika....

Skrivet av  KajsaKavat m Bäbis BF 14/12
datum vore nog bra!!

Har heller ingen aning om ställen...
är ju egentligen från värmland så..........*L*

Kram!

Söndagseftermiddag

Skrivet av  Marie & Lilla Innerst, bf 23/12
Jag kan både vardag och kväll men eftersom de flesta verkar föredra helg så kör vi väl på det.
Är inte en söndag eftermiddag bäst? Då har man hela lördagen för familjen och kan sticka iväg en stund på söndags eftermiddagen...

En söndag em låter bra

Skrivet av  Jenny m son + BF 3/12
+