Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

10 veckor till jul + lite funderingar

Skrivet av Leeandra bf 23/12 *29+0*
Hej tjejer, äntligen har jag också fått en 3:a först i veckotalet och det känns helt underbart. Själv började jag min föräldragrupp förra torsdagen och ska på andra träffen idag, och det känns kul för det var en väldigt trevlig grupp jag har hamnat i. Går ni eller ska ni gå föräldragrupp också, även om ni har barn förut? Jag går bara för att jag vill träffa folk som ska ha barn samtidigt som jag, och för att det är väldigt trevligt att prata med andra gravida när man själv är gravid.
Det är väl därför som man håller till på ett sådant här ställe också, antar jag, :-). Ankomstgruppen är som en ständigt öppen föräldragrupp, :-D.
Hoppas ni får en bra dag allihop, kram!
Svar på tråden: 10 veckor till jul + lite funderingar

Åh!

Skrivet av  @nn@ m Lopp@n *vaken dygnet runt*
Har du redan börjat? *Längtar* Vi kommer åxå att gå i föräldragrupp....mest för sambons skull då det är hans första barn. Men precis som du säger är det ju trevligt att få surra av sig lite gravsnack med andra gravida.

*Hoppas vi åxå kommer trivas i våran grupp* Gruppen jag gick i för åtta år sen var lixom lite torr...Hoppas på lite mer svamlit folk den här gången. =)

Här FÅR man inte....

Skrivet av  Madde m Alexander & lillhjärtat BF 26/12
....gå på föräldrautbildning när man är omföderska! Tycker inte jag behöver det heller iofs, träffar dom jag vill från AFF! ;) Och det man lärde sig var inte mycket med heller, men vi kanske gick i en kass grupp när vi väntade Alex! :)