1-6 till en tjej |
|
Skrivet av | Leeandra bf 23/12 *29+4* |
om man ska tro mina drömmar då. Den här graviditeten har jag drömt sex gånger att jag föder en son, så gissa om jag blev förvånad när jag i helgen drömde att jag födde en liten tjej! När jag väntade min son drömde jag varken att jag skulle få det ena eller det andra, så det ska bli intressant att se vad det blir denna gång. Bara det inte blir en tvåkönad varelse förstås... :-) |
|
Svar på tråden: 1-6 till en tjej | |
|
|
Jag |
|
Skrivet av Lottis m Alicia -03 +minipyret bf 30/12 | |
drömde inte heller med dottern, men denna gång har jag drömt om både flicka och pojke. Först i början fick jag en pojke, var väl två drömmar, fast båda gångerna så gick det fel och bebisen skulle dö. Sen började jag helt plötsligt drömma att jag fick en flicka, var väl också två eller tre drömmar. Och hon var docksöt och det var inte ett fel på henne. Drömde även två gånger att jag var med o födde tvillingar, det var inte jag utan en annan person, men jag fick uppleva alla värkar och så, jätte skumt. Tycker iaf det är roligt att drömma och undrar verkligen om någon är en sanndröm, den senaste jag hade får gärna vara det *ler*. |
|