Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*Annika* och Carmina!

Skrivet av Madde m Alexander & lillhjärtat BF 26/12
Tack för en trevlig morgonfika! Och tack för att du fixade det Annika! Mycket mysigt! Och alltid trevligt att käbbla lite bebis med några som förstår! ;)
Svar på tråden: *Annika* och Carmina!

Era små mysisar

Skrivet av  Lotta m Mikaela & Lilleman BF 18/12
Hoppas att ni hade det mysigt!!! Snart, snart kan jag vara med! Längtar!!! Skall gå ut i köket och tröstäta en pepparkaka nu...*ler*

Kramar

Jaa!

Skrivet av  Madde m Alexander & lillhjärtat BF 26/12
Nästa vecka! Då ses vi hos dig! :) *ser fram emot*

Vet du...

Skrivet av  Lotta m Mikaela & Lilleman BF 18/12
Vi har ju släktkalas för Mikaela i helgen. Jag har bakat hur mycket som helst. Mikaelas "styvmamma" har också bakat för att hjälpa mig nu när jag är gravid (fick jag reda på när jag redan hade bakat)..Hon är så go och snäll! Så jag tippar på att vi kommer att kunna mumsa på en massa hembakta kakor och bullar på tisdag...om inte alla som kommer glufsar i sig allt....

Muuuums!

*ringer runt till Lottas släkt och säger att Lotta hällt arsenik i alla kakorna* ;)

Hurra!

Skrivet av  Carmina v. 37+1 bf 12/12
Åh, det ser vi fram emot! Ska bli kul att komma hem till dig, Lotta. Kan fika hur mycket som helst nu, och så här sista månaden äter jag faktiskt _allt_ utan att få dåligt samvete. Får man väl ångra sen kanske...

Tack själv!

Skrivet av  *Annika Bf 15/12*
Håller med! Det är så himla mysigt och kul att vi är i samma situation alla - inga problem med samtalsämnen här inte :-) !

Jättekul

Skrivet av  Carmina v. 37+1 bf 12/12
som vanligt. Man kan ju sitta och prata hur mycket som helst! Och fikat var mycket smarrigt, att man kan smälla i sig så mycket en timma efter frukost!?

1 timma?

Nja, typ 10 min efter var det här! \'skratt*