Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*suck* deppigt värre..

Skrivet av Linda m Meja bf 23/12
Jag har ju iofs inte bf förrän i slutet på dec.. men jag har inte kännt ett jota!!! Inte en förvärk.. NADA!
Vill ju så gärna att bebis ska komma nu... Börjar samla vatten, sur, grinig... Gråter för minsta lilla...orkar inte med nåt kul, sover skita dåligt o till råga på allt så e jag DUNDER förkyld.. Ja listan kan göras väldans lååång!
Om jag bara kunde få känna en liiiiiiten liiiiten endaste förvärk så man vet att man inte har så långt kvar.. nåt som påminner en om att snart....snart så e det min tur!
Depp depp...
Nä nu ska jag gå o slå in lite julklappar, kanske lyssna på en julskiva o dricka lite glögg.
Ha en fortsatt trevlig kväll tjejor!
Kram
Linda... *snörvel*
Svar på tråden: *suck* deppigt värre..

Men du

Skrivet av  MiaMaria m Josefin & Jonatan
det kan ju bara börja pang på, som för oss :) Hade inte heller haft någon förvärkar eller något som skulle tyda på att bebisen vill ut :)

*kram*

Tack..

Skrivet av  Linda m Meja bf 23/12
.. ja, man får väl hoppas på att det bara "händer" Är så avis på att du får sussa bebbe... Ska gå in o sussa lite på dotter :-) Hon "duger" hon me *ler*

Lite tröst...

Skrivet av  Malin med Vanja -02 + bf 17/12
Jag kände inget alls med Vanja heller. Inte en förvärk, sen satte det i gång mitt i natten. Så det behöver inte betyda nåt!
Kram

Hoppas hoppas...

.. verkligen att det "bara" kommer... Men jag gick över tio dagar med Meja.. och jag VÄGRAR göra det denna gången med :-P
Samla på mig säkert 5 kg på tio dagar.... i vatten... Ingen höjdare kan ja lova.
Tack för värmade tanke!

Samma här!

Skrivet av  Madde m Alexander & lillhjärtat BF 26/12
Har eg inte kännt nåt heller, kanske LITE molande nångång men det har nog bara varit en nerv i kläm då bebisen rört på sig! :)

Vi kan väl hoppas på att alla här inne har fått sina bebisar innan julafton iaf! :P Det vore väl nåt! *ler* Kram och pepp på dig!

Vi får ta varandra i hand...

.. o hoppas på det bästa :-) Klart vi ska ha våra små bebisar innan jul*ler*
Tack för pepp... ni e för goa alla!

Hej Linda...

Skrivet av  Jenny m Noa99 o Julklappen
Skickar massor med kramar till dig och förstår att du verkligen vill få lite förkänningar på att något är pågång...jag har inte känt något annat än sammandragningar som spänner sen v 32 tills nu, v 38, då jag fick starkare sd/förvärkar (suck det är ju samma sak...varför krånglar jag med orden?)
Nu önskar jag bara att dessa inte ska hålla på i 3 veckor tills det är BF för det är inte så kul att ha ont så länge.

Jag hoppas du istället kan vara glad och avslappnad för värkarna kommer förr eller senare!
Och då är man nog glad om de visar sig bara några dagar/timmar innan det blir dags!

STOOORA kramar!
:0)))

Tack snälla Jenny!

För kramar o din tanke...
Hoppas du med får njuta av bebis snart då, så du slipper gå med förvärkar i 3 veckor.. det e ju inte heller roligt (aldrig e man nöjd*ler*)
Kram till er alla!

;)

Skrivet av  Jenny m Noa99 o Julklappen
Ja det är liksom lite svårt att försöka ge sitt "medlidande" för jag vet hur du har det, man hör alla som åker på förvärkar och själv har det varit så lugnt innan. Jag tror ändå inte att min kropp kommer att luras så länge som 3 v till.

Sen samtidigt vill man ju slippa det där o gå med hemska värkar alltför länge *s*
Nu upprepar jag nog mig igen, sicken virrhöna.

BIG HUG Linda!
:0))))

Hej Synkis!

Skrivet av  Marie m. Tobias-91 & Lilla Innerst v 38
Vi har ju bf samma dag - 23/12! Och även Leandra har samma dag...
Sen har Jenny med Noa och julklappen den 24/12 och Madde med Alex och Lillhjärtat den 26/12 och Carina den 28/12 och Lotta och Ellica den 30/12...

Ja listan är lång på oss som har en bit kvar - du är definitivt inte ensam...!
Så kämpa på ett tag till, vi får peppa varandra in i det sista, eller hur?!?
*Styrekram*

Skulle vara *Styrkekram* förståss :-) *imt*

Skrivet av  Marie m. Tobias-91 & Lilla Innerst v 38
-

jaa.. jooo..

.. jag vet *suck* Jag ÄR inte ensammen...
Men du vet, man ser ju liksom det inte så... inte jag iallafall... Vill bara att det ska vara "över" Fast som "dom" säger.. det e då det börjar... Såå man får la bita ihop! Men bara ett litet tag till.. *ler*
Tack för tanken o för *kramen*
/ Linda