+ 3 dgr! |
|
Skrivet av | Lotta m Mikaela & Lilleman + 3 dgr |
Jag känner mig sååå snopen! Min BM som trodde att Lilleman skulle komma tidigare och har påpekat det vid minst 2 tillfällen, ändå så sitter jag här med 3 dgr plus. Skall till henne imorgon och skälla minsann...-:) (En tid som jag var övertygad om att jag skulle få avboka) Det är ju inte så länge 3 dgr, men m Mikaela gick jag över 2 dgr och trodde bergis att Lilleman skulle födas tidigare. Nu skulle det inte förvåna mig om han väljer att titta ut imorgon då det skall bli snöstorm, eller på julafton...-:) Kram på er alla!! |
|
Svar på tråden: + 3 dgr! | |
|
|
Hej Lotta! |
|
Skrivet av *Annika Bf 15/12 försök till peppning* | |
Jag är oxå med i +klubben! Inne på sjätte dagen över tiden nu. Har gått och inbillat mig att bebisen skulle komma tidigare än Bf 15/12 - varför kan man ju undra ;-). Kanske ligger vi där och krystar på julafton! Men men de kommer när de kommer bebisarna. Den som väntar på något gott...... |
|
Heeeej |
|
Skrivet av Johanna m William & Tindra+bf18/12( +3) | |
oxå +3 dagar jag vet hur det känns .....åå visst skulle det väl vara typiskt om det blir mitt i snöstormen imorgon !!! Dessutom så fyller jag år imorgon så imorgon är en dag att tippa på ......... Kramisar |
|
|
|
Hejja hejja! |
|
Skrivet av Madde m Alexander & lillhjärtat BF 26/12 | |
Hoppas att du får åka inatt! *kram* | |
Oroväckande snöstorm |
|
Skrivet av Jenny m Noa99 & julklappen? | |
Ja den där snöstormen hänger över en som ett litet orosmoln!!! Vi har 5 mil till sjukan då vi väljer att ta den raka enkla vägen + ev lämna barn på vägen!!! Så du ska se att då smäller det till för många här på listan!!!!!!!!!! KRAM |
|