Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

+ 3 dgr!

Skrivet av Lotta m Mikaela & Lilleman + 3 dgr
Jag känner mig sååå snopen! Min BM som trodde att Lilleman skulle komma tidigare och har påpekat det vid minst 2 tillfällen, ändå så sitter jag här med 3 dgr plus. Skall till henne imorgon och skälla minsann...-:)
(En tid som jag var övertygad om att jag skulle få avboka)

Det är ju inte så länge 3 dgr, men m Mikaela gick jag över 2 dgr och trodde bergis att Lilleman skulle födas tidigare.

Nu skulle det inte förvåna mig om han väljer att titta ut imorgon då det skall bli snöstorm, eller på julafton...-:)

Kram på er alla!!
Svar på tråden: + 3 dgr!

Hej Lotta!

Skrivet av  *Annika Bf 15/12 försök till peppning*
Jag är oxå med i +klubben! Inne på sjätte dagen över tiden nu. Har gått och inbillat mig att bebisen skulle komma tidigare än Bf 15/12 - varför kan man ju undra ;-). Kanske ligger vi där och krystar på julafton! Men men de kommer när de kommer bebisarna. Den som väntar på något gott......

Heeeej

Skrivet av  Johanna m William & Tindra+bf18/12( +3)
oxå +3 dagar jag vet hur det känns .....åå visst skulle det väl vara typiskt om det blir mitt i snöstormen imorgon !!! Dessutom så fyller jag år imorgon så imorgon är en dag att tippa på .........

Kramisar

Hejja hejja!

Skrivet av  Madde m Alexander & lillhjärtat BF 26/12
Hoppas att du får åka inatt! *kram*

Oroväckande snöstorm

Skrivet av  Jenny m Noa99 & julklappen?
Ja den där snöstormen hänger över en som ett litet orosmoln!!! Vi har 5 mil till sjukan då vi väljer att ta den raka enkla vägen + ev lämna barn på vägen!!!

Så du ska se att då smäller det till för många här på listan!!!!!!!!!!
KRAM