Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Madde m Alexander & lillhjärtat BF 26/12

Skrivet av Zinkan bf 4/1
Så du plussar du oxå nu!!! Hur känns det då? Inget på G? Här är det lugna gatan.
Dagen före julafton var det kritiskt men jag for runt som ett torrt skinn för att få allt klart oxå...
Efter det har jag bara haft sporadiska SD, senast nu när jag kollade förlossningsbilderna nedan.
Om inget har hänt på lördag ska jag städa bilen!! Den ser ut som "blä" både på in och utsida. Jag brukar hålla bilarna i schack, men trodde nog att nån annan skulle ta över detta nu när jag är vig som ett kylskåp... men icke! Samma sak med badrummet... Men det får bli "post-Nyårs-arbete".
Tycker det är så tråkigt att ingen annan bryr sig, så jag orkar inte ens bry mig om att fråga om de kan hjälpa till. De har ju ögon de oxå, och inga kända synfel...
Gud va gnällig jag är!!!
Svar på tråden: Madde m Alexander & lillhjärtat BF 26/12

Än så länge....

Skrivet av  Madde m Alexander & lillhjärtat BF 26/12
....så plussar jag inte men snart så! *ler* Har ganska kraftiga SD nu ikväll men ingen som gör ont så det bara övar sig lite antar jag! :D

Ja, synd att ingen kan SE vad som behövs göras! Kram till dig! Hoppas det gör nytta att städa då iaf! Du kan juh komma hit och städa min bil med sen om du vill! ;) *kram på dig*
 

Städar gärna din bil...

Skrivet av  Zinkan bf 4/1
men inte förrän på lördag!!! Nån mer som vill ha bilen städad?? *s*