Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

första riktiga

Skrivet av Karro med Robin 021003 & bebis 041225
vardagen avklarad *ler*
Idag skulle Robin till dagis. Bebis vaknade vid 4 och åt och slumrade till 6 då gick vi upp. Åt frukost med Rickard som jobbar denna vecka.
Kl 07 väckte vi Robin som för första gången höll i sin lillebror *lycklig* han har inte velat ha bebis här men nu verkar han stolt...vi tar det hans tempo.

Ja så ammadae jag till och från fram till 08,30 då började ytterklädes påklädningen, vlken pärs!!
Robin går ju snabbt att ta på men med en gallskrikandes bebis i ryggen var man lätt stressad, men vi kom iaf iväg och bebis somnade i bilen och sover fortfarande. Nu ska jag också lägga mig i sängen och få lite sömn, har blivit lite lite av den varan senaste dygnen *ler*

Kram på er
Svar på tråden: första riktiga

Kram..

Skrivet av  Mia .m.Simon, Hanna&Daniel
Ja, det är inte lätt att få ihop det på morgonen, bebis ska ammas och ibland funderar man om man över huvudtaget ska få det att gå ihop. Men du tycks tagit det i Robins tempo och det gick bra.

Lite sömn hm,ja de lite av den varan här också-Daniel han har fortfarande inte lärt sig skillnad mellan natt och dag. Han är uppe till 3 på nätterna. Och min Hanna klev upp kl7.00. Visst e de härligt!
Kram och jag hoppas att du får en bra dag!
 

inte lätt

Skrivet av  Berit m Jesper 001108 & Maja 041121
att helt plötsligt behöva synka två barn ;o)
Maken är ledig denna veckan så det är så slött så jag vågar knappt tala om det. Jag har börjat reglera Majas sov och vakentider här nu. Så idag sov damen till 7.30 :o) Sen somnade hon om och sover fortfarande. Men jag ska in o väcka henne om en stund.