Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Bf idag enl SM !!!

Skrivet av Ellica m killarna v 40 bf idag ! (-2 )
Jaha...då var dagen B som i bebis här då :)
Om man går efter mitt första datum enl BM.

Men inte ser jag någon bebis här :/ Har haft lite små ont i natt som vanligt, slemproppen släpper ff i omgångar (fattar inte hur mycket det skall komma eg), men inget som verkar vara allvarligt.

Igår var jag på rean på stan, köpte ett par nya stövlar sedan skurade jag toaletterna här hemma i brist på annans sysselsättning :) Idag skall jag tvätta får väl se om det kan bidra till något.

Vilka är det mer nu som väntar ???????
Svar på tråden: Bf idag enl SM !!!

Väntar visserligen inte...

Skrivet av  Mia .m.Simon, Hanna&Daniel
men vill ändå ge dig en stor kram och hoppas att din bebbe kommer snart-kanske till nyår.....
 

Jag!

Skrivet av  Madde m Alexander & lillhjärtat BF +2
Väntar för fullt! :)
 

Jag!

Skrivet av  Jenni bf 23/12 +5
Jag hade bf 23/12 så nu är det +5! Men nu så här när jag ändå gått över tiden (trots att jag hade prematura sammandragningar och stor risk att föda redan i v 32) väntar jag mer än gärna till i alla fall lördag med att föda :) Så inte är jag så aktiv som du inte, det vågar jag inte riktigt!
 

*räcker upp handen*

Skrivet av  Linda m Meja +5
jag väntar... +5 idag (+7 enl sista mens)
spendera hela går kvällen med att shoppa på IKEA o sen hem o montera. Idag vakna jag med sambon o dottern vid 7 o sen har jag städat o rensat Mejas rum... Nu sitter jag här o dricker kaffe. INTE en enda sd som känns... Så det blir nog ingen bebis denns sida nyår... ska till BM i morgon får veta mer då skulle jag tro!
Hoppas din bebis tittar fram den med snart!
Kram
Linda
 

Jag väntar

Skrivet av  Mia + 4 dagar
också... Fast siktar in mig på nästa år nu när man ändå gått förbi bf-datumet. Men har redan fått en temporärt datum för igångsättning om inget hänt innan dess, den 8 januari... Är då v 42+1
Livmodertappen fortfarande bakåtlutad och hel. Sd som gör ont ibland och "mensvärk" och illamående på nätterna.
 

Hon kanske ska vänta tills nästa år

Skrivet av  ::Mini-Anna:: Alexandra -00 Amadeus -04
Precis som Amadeus-Bus gjorde för ett år sen. Vet precis hur du känner det, blä, är såååå trist att vääääänta, men SNART du :D)

Kram kram
 

Väntar också....

Skrivet av  Annika med Ida och Snurris **+5**
Men har ingen brådska nu....känns inte alls lika tugnt nu som när jag gick över med Ida. (Mentalt alltså....fysiskt är det mycket tyngre!)

Stor kram till alla väntande medsystrar ;o)
 

Räcker upp en hand här me .....

Skrivet av  Johanna m William & Tindra+bf18/12( +9)
för jag är inne på +10 dagar ....

Ja men någon gång så händer det ju !!!! *skratt*

Kramisar
 

ska ju vara +10 ...*imt*

Skrivet av  Johanna m William & Tindra+bf18/12( +10)
:)
 

Plussar inte, men väntar...

Skrivet av  Zinkan bf 4/1
ändå. Läkaren på SMVC trodde ju inte att bäbis skulle vänta ända tills den 4 januari, så vi spinger runt här med falska förhoppningar... Men, har vi kommit ändå hit så tror jag att vi satsar på lördag. Ska ju klippa mig imorgon.
Dessutom så är jag 97,6% säker på att bäbis har vänt sig inatt och lagt sig på tvären.
 

Räcker upp en hand.....

Skrivet av  *Annika Bf 15/12*
...hade Bf den 15/12 så det borde väl vara +13 idag....
 

jag.....

Skrivet av  empis bf 31/12
väntar, nu är det lite tungt i v40.KOM BEBIS NU!!!!
 

Plus 8 idag...

Skrivet av  @nn@ m Lopp@n +8
...och enl sm + 15...

Har börjat ställa in mig på midsommar istället. =)
 

+6 idag.....suck *imt*

Skrivet av  Helleh bf+6
d
 

Artiklar från Familjeliv