Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

MOLLE!

Skrivet av Pinglan m. Gabriel 99 och Nellie 041205
Det bgår bra med Nellie nu. Igår blev hon utskriven från sjukhuset (innan har vi tillhört hemsjukvården). Hon väger 3800 gram nu, och hon har börjat amma ordentligt vilket känns jätteskönt. Ett tag brodde jag aldrig att amningen skulle komma igång igen, och då vart jag jätteledsen, men nu verkar det ordna upp sig ändå *glad*.
Hoppas vi kan ses i januari. Min sambo återgår till jobbet igen den 10:e januari, så den veckan träffas jag gärna om det passar er.
Svar på tråden: MOLLE!

Hej!

Skrivet av  Molle med Vigor 3/11
Vad skönt att Nellie äter bra nu! Då har hon ju kommit över sin födelsevikt nu.

Fredagar passar mig bäst att träffas då jag har tillgång till bilen så då kan vi ta fredagen i den veckan... vilket datum det nu kan bli. Jag kan komma till hbg men om du vill och kan får ni gärna komma till oss.
 

Hej igen!

Skrivet av  Pinglan m. Gabriel 99 och Nellie 041205
Vem som kommer till vem spelar inte mig någon roll, men jag hatar verkligen att köra bil, så om det var enda sättet att ta sig hem till er så får ni gärna komma hem till oss istället. Vi kan ju prata mer om det när det närmar sig. Vi åker bort nu över nyår (ikväll) så jag kommer inte vara här inne på ett par dagar nu. Men vi kan ju höras av som sagt. Tror jag har kvar din mailadress i min hotmail. Min adress är iaf [email protected]
*Gott nytt år*
 

Artiklar från Familjeliv