Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Gomorron...

Skrivet av Mia .m.Simon, Hanna&Daniel
Här var det dålig fart!
Vart är ni någonstans! Känns som jag e ensam här-ler...

Idag är det stan som gäller för mig, mellandagsrea,hoppas att man hittar något bra. Skulle vilja ha nya byxor.

Ska sedan till hjärtmott för kontroll med Daniel.
Nåväl hoppas att ni får en bra dag,kramar/mia
Svar på tråden: Gomorron...

Godmorgon!

Skrivet av  Solsken m 2 + Daniel 2/12
Kanske som här? Dvs full rulle?

Hinner inte så mycket alls varken på dagar kvällar eller nätter, mest matning, gosning, lekning och vaggning och hinna duscha när Daniel sover :)

Jag köpte faktiskt ett par byxor på Lindex på rean, även om jag vet att de kommer att vara stora när jag återfått min vikt, men lite fin till nyår vill man ju vara..

Lycka till på kontrollen!

kram
 

Åh kram...

Skrivet av  Mia .m.Simon, Hanna&Daniel
Du e för gullig, kan hålla med om att man har att göra på dagarna,med tre gullungar...men lite datornyfiken e ja. Hoppas att du gillar dina nya brallor, så får vi se om jag hittar några idag. Kram/mia
 

Jag med..

Skrivet av  Solsken m 2 + Daniel 2/12
men jag kan inte läsa allt, och än mindre svara på allt just nu. Det kommer att vända när väl Daniel har fått för sig att han ska sova längre stunder än en timme två gånger om dagen, man hinner ju inte ens röja köket på den tiden, än mindre laga mat!

 

Hoppas allt gått bra!

Skrivet av  Madde m Alexander & lillhjärtat BF +3
På hjärtmottagningen och på rean! *ler* Vi har varit och köpt en elmotorcykel till Alex, eller HAN har köpt....har sparat till den själv! Så nu e det spännande här hemma! *ler*
 

Artiklar från Familjeliv