Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Handuppräckning!

Skrivet av @nn@ m Lopp@n +14
Det kan ju inte vara många kvar av oss stackars plussare nu va?

Orkar ni får ni gärna ansluta er till min klubb för "mammor som övergetts av sina barn innan de ens fötts"

Styrkekramar till oss!
Svar på tråden: Handuppräckning!

Här är en till...

Skrivet av  Linda m Meja +11
Jag e kvar....TYVÄRR!!!
 

hand upp

Skrivet av  skorpan + 12 dar
jag börjar tro att jag bara skyllt min enorma viktökning på att jag är gravid. Jag ska nog inte HA barn för den verkar aldrig vilja komma ut :(
 

Ja, tyvärr....

Skrivet av  Jenni bf 23/12 +11
jag tillhör också er. Idag har jag ringt och grinat så att jag får komma på överburenhetskontroll på onsdag och då hoppas jag att jag tas på allvar och blir igångsatt. Har så himla ont i bäckenet att jag varken kan stå, sitta, gå eller ligga utan att det gör sååååå ont.

Tur att vi har varandra :)
 

Bf + 10 idag

Skrivet av  Mia+10 dagar
men nu har det hänt saker iaf. Igår vid midnatt så gick vattnet så nu väntar jag bara på att värkarbetet ska komma igång på allvar annars igångsättning inom 72 timmar dvs ons/tors.
Så innan veckan är slut är man mamma:-)
 

Kram till er alla

Skrivet av  Lottis m Alicia -03 & lilleman 041226
Kan förstå att det är jobbigt o plussa. Jag hoppas o håller tummarna för att er väntan snart är slut.

Kramar
 

Också överburen

Skrivet av  Allis
och nu kom ju Elliot på prick 42+0 så det var ju skönt. Jag tyckte att det gick ganska bra att gå över tiden men jag hade ju inte ont någonstans heller. Men dessa eviga och rätt tjatiga telefonsamtal från nyfikna och ständiga kommentarer om hur ENORM, JÄTTELIK eller tiopoängaren KOLOSSAL jag var kändes inte fullt så roliga att höra. Hela tiden.

Ut kommer de till slut (klen tröst) men när man väntar ska man nog försöka sålla undan tjatmänniskor och kommentarer som bara sårar.

Kram och hoppas att samtliga bebisar snart vill ut/

 

Artiklar från Familjeliv