Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Första dagen m alla tre barnen

Skrivet av Maria m Linn 15/12
var det idag när mannen började jobba efter pappaledigheten. Det kändes - jag är trött nu. Pojkarna har varit fantastiska. Linn "skötte" sig fint när jag tog en promenad med allihop i Kungsbacka på dagen. Gjorde några ärenden o det fungerade bra. Men sedan under em har hon skrikit hela tiden känns det som. Snuttat lite, bytt blöja, somnat i knät etc. Men att lägga ned henne är svårt. Några tips?

Jag känner mig glad att jag faktiskt fixade det här. Det var något jag var orolig för under graviditeten. Kramar
Svar på tråden: Första dagen m alla tre barnen

Samma här, nästan iaf

Skrivet av  ulrika m Hedda-03 o Astrid 15/12
Jag har ju bara ett barn till men min dag verkar ha varit väldigt lik din. Fast här skrek Astrid o var orolig mellan 10-15 med lite pauser. Sen slocknade hon i 4 timmar så då fick storasyster lite mer tid.
Nu sitter jag här o är ganska slut känner jag.
Är dock helt övertygad om att det kommer att bli mycket bättre vad tiden lider.
Kram
 

Jag med..

Skrivet av  Mia. m Simon,Hanna&Daniel
Är också slut efter en dag med mina tre. Skulle försöka få Hanna att sova mitt på dan, då skrek Daniel i en timme... Min Simon satt iallafall snällt och såg på video. Min man jobbar hela dan idag, så jag lyckades med middag&lägga barnen. Är helt knäckt, men nöjd för varje dag jag klarar av det.. Är lycklig mamma ändå... Kram till er trötta mammor..
 

Har långt kvar än

Skrivet av  politisk vilde med bebis i knät
innan mannen börjar jobba. Men tips har jag - bärsjal eller bärsele, för såknoddar är svåra att lägga ifrån sig.
 

Har långt kvar än

Skrivet av  politisk vilde med bebis i knät
innan mannen börjar jobba. Men tips har jag - bärsjal eller bärsele, för småknoddar är svåra att lägga ifrån sig.
 

Artiklar från Familjeliv