Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

vi var på bvc igår

Skrivet av .:caya m elvira & vidar:.
*ler* verkar som de flesta var det då :)
iaf vidar väger nu 5345gram o är 57cm lång. hattmått 39.5cm. sen förra besöket har han gått upp ett kilo o växt 2cm - på två veckor :)

nu ska jag packa ihop mina ongar o gå bort till dagis
vidar var uppe mellan halv fem o sex i morse så jag är precis slut. har ingen aning om vad han ville säga men han var väldigt pratsjuk o låg o "babblade"

om jag får bestämma så ska vi nog sova bort hela elviras dagistid ;)

*^*kramar*^*
Svar på tråden: vi var på bvc igår

Oj...

Skrivet av  Helena+"prinsen" 11/12
...vad han växer. Skönt! Vad roligt med en pratsjuk bebis. Hoppas ni får sova lite sen då. Kram!
 

Vilken supermjölk!

Skrivet av  Solsken m 2 + Daniel 2/12
Som jämförelse så äter Daniel tillägg, och han går upp ca 100 gram i veckan hittils, dvs han har inte passerat 5 kilostrecket än :)

Sov på, det tjänar man definitivt på!
 

Redigt av killen!

Skrivet av  Jenny m Noa99 & Stella 041226
Nja det där morgonsnacket kan vi väl diskutera bort *fniss* men att gå upp så duktigt i vikt o längd var inte illa! Vi vägde Stella i måndags och hon hade gått upp 400 gr på en vecka så det kändes skönt att skumpan i tuttarna funkar *s*

Här har det mest varit intensivamning som gällt. Hujedamig...det är energikrävande *gäääsp*
Så när Noa börjar hos dagmamman igen nästa vecka lär jag nog oxå sova bort dagen....

kram!!
 

Oj

Skrivet av  Lottis m Alicia -03 & lilleman 041226
vad har du i din mjölk, rena grädden ju ;-)

Jag tyckte vår skrutt gått upp mycket på en vecka, men det är lååångt ifrån vad Vidar har gått upp *ler*. Han väger nu 3580 g, o för en vecka sen vägde han 3282 g, o det tyckte jag var rätt mycket.

Hoppas allt är bra med er. O det jag ville fråga var inget viktigt, så därför har jag inte frågat igen *ler*.
 

Artiklar från Familjeliv