Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Molle och Allis!

Skrivet av Pinglan m. Gabriel 99 och Nellie 041205
Allis: Om du inte läst inlägget längre ner så är du och Molle inbjudna till mig på fika på fredag om ni har lust och kan. Molle undrade vilken tid varav detta inlägget.

För min del får ni komma när ni vill efter 10:00. Gabriel är på dagis, men det spelar ju ingen roll för Mirelle går väl i skolan. När min sambo kommer hem från jobbet vid 17 ska vi köra till hans föräldrar i värnamo, så då måste vi fikat klart :o). Så om ni kommer någon gång mellan 10 och 13 kanske? Vad passar er?
Svar på tråden: Molle och Allis!

Först igen!

Skrivet av  Molle med Vigor 3/11
Känns som om jag läser här lite för ofta eftersom Allis inte hunnit svara på det första meddelandet! ;)

Klockan 11 passar mig bra för då kan vi ta det rätt lugnt på morgonen. Vill gärna ha vägbeskrivning sen... eller adressen räcker så kan jag kolla på kartan. Om du inte har kvar min e-mail så är den: [email protected]
 

Nästa fredag?

Skrivet av  Allis
Alltså inte i morgon utan nästa vecka? Det skulle vara jätteroligt, just nu sover inte Elliot alls om han inte ligger och suttar på Den Mänskliga Nappen så jag hoppas att vi alla fått lite sömn innan dess.

Jag kommer gärna!
 

Och tar med dumlekakor

Skrivet av  Allis
skulle jag tillägga!
 

Artiklar från Familjeliv