Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Sicken dag

Skrivet av Berit m Jesper 001108 & Maja 041121
Jag har hållt på med vårat vardagsrum idag hela dan. Satte in annons på Blocket om mitt hörndatabord igår, fick det sålt idag. Köpte ett nytt databord igår och köpte ett tilll idag, så nu har maken o jag likadana bredvid varandra. När jag ändå var inne på Blocket så hittade jag en tokbillig skinnsoffa som jag raskt ringde på och nu står den här ;O) Den kom de hit med, snacka om bra affär! 700:- för en hörnsoffa i brunt skinn och med leverans!
Gissa om maken är glad för att han är ledig i morgon o kan ta igen sej ...
Han tycker jag är jobbig...jag kan inte förstå det ;o)

ja undrar ni, har människan inte ett spädbarn hemma? Jo men Maja sov i 5 timmar mitt på dan. Var vaken mellan 6 och 9.30 och sover nu för natten som en liten griseknoe ;o)
Svar på tråden: Sicken dag

glömde

Skrivet av  Berit m Jesper 001108 & Maja 041121
jag har tvättat hela dan idag oxå! Herregud vad håller jag på med egentligen undrar ni igen. Men jag är så glad när nåt kul äntligen händer ju! ;o)
 

*hehe*

Skrivet av  Ellica m killarna + Tigra 29/12
jasså ...är det det man skall sysselsätta sig när bebisen sover, köpa nya möbler :D

Tigra har ungefär samma rutin, alltså att vara vaken en stund på morgonen sova sig igenom hela dagen och sedan mer vaken tid på kvällen. Men jag har fullt upp ändå, passar på att packa på dagen och göra andra hushållsysslor och ibland ta en liten tupp lur...så än så länge känns det ganska bra. Det är väl mest på kvällen man känner sig lite sliten då hon gärna vill snutta hela tiden.

Ha en bra dag
 

Oj så hon sover..

Skrivet av  Solsken m 2 + Daniel 2/12
Daniel sover powernaps på dagarna, dvs han sover ca 5 minuter, sedan är han vaken 2 timmar, sedan sover han 5 till. Så håller han på från 5! på morgonen till ca 1-2 på dagen då han sover en hel timme. Sedan är det samma sak igen till 7 på kvällen, då han brukar sova ett par timmar.

Jag saknar Daniel något hemskt när han sover mer än två timmar på dagen, så vad gör du för att hålla dig sysselsatt?

kram
 

Artiklar från Familjeliv