Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej på er alla (lite blandat)

Skrivet av Veronica m Victor och Elsa
Vill börja med att ge ett stort GRATTIS till alla som fått sina små underverk.

Jag finns fortfarande med (läser det som skrivs) men har tyvärr inte orken att svara på alla inlägg trots att jag skulle vilja. Jag har fått en utmattningsdepression och gråter mängder livet känns just nu väldigt tungt. Har fått kontakt med en psykolog och min sambo har äntligen förstått att jag också måste få sova samt bearbeta det som har varit under graviditeten. Skriver mer när orken infinner sig.
Svar på tråden: Hej på er alla (lite blandat)

Kram

Skrivet av  Helena med *Ida* f/d -02 och Moa f 6/12
och kram igen.
Hoppas livet snart känns lite lättare.
Ta hand om dig.
Helena
 

kramar till dig

Skrivet av  Ellica m killarna + Tigra 29/12
hoppas att allt löser sig och att du får mer energi snart.

Ta hand om dig
 

Vilken förbenad otur :(

Skrivet av  Solsken m 2 + Daniel 2/12
Det är ju några procent som råkar ut för det, så ledsen för din skull!

Man behöver inte alls skriva här, jag gör så gott jag kan, och kan jag inte så kan jag inte, och detsamma gäller för alla andra - och också dig!

Ta det som det kommer nu, och du har tagit rätt steg i rätt riktning med att söka hjälp. Den där kroppen kan göra underliga saker ibland och det är inte lätt att hantera det ibland.

En jättestor kram, jag finns på msn [email protected] ibland om du vill prata
 

Kram

Skrivet av  Karro med Robin 021003 & bebis 041225
va jobbigt för dig vännen, va skönt att du har fått kontakt med en psykolog hoppas du mår bättre snart,,

Kram
 

Kram på dig!

Skrivet av  Anna+Ebba 0210+Frida 17/12
Jobbigt att du drabbats av depression. Hoppas att du ska må bättre snart.
Och du, man behöver inte skriva här om man känner att man inte orkar, bara läsa går alldeles utmärkt!
Stor kram!
Sköt om dig!
 

Kram!

Skrivet av  ulrika m Hedda-03 o Astrid 15/12
Hoppas du få bra hjälp nu så du mår bättre snart.
 

Stoor kram!

Skrivet av  Sara m Olle 041222 o Tilda01 o Ellen03
Bra att du har kontakt med psykolog, hoppas att du kommer ur depressionen i din takt och att du får avlastning under tiden.

tröstkram från Sara
 

KRAM!

Skrivet av  Madde m Alexander-01 & Izabelle-05
Fy vad jobbigt! Skönt att du fått kontakt med psykolog, det är guld värt att få prata av sig! *KRAM*
 

Kramar till dig

Skrivet av  Maria m Linn 15/12
Veronica. Jobbigt en ändå skönt att du fått kontakt med psykologen. Kramar till dig
 

Styrkekramar till dig!

Skrivet av  Marie m. Tobias-91 & Lukas 041213
Skickar många styrkekramar till dig och hoppas du snart känner dig lite bättre!

Bra att du hittat en psykolog - det är jättebra att ha en sån ventil och prata av sig!

Tänk inte på oss här på Aff - vi finns här när du vill och orkar skriva, däremellan kanske du bara kan känna att vi finns här som ett stöd för dig.
*Styrkekramar*
 

Styrkekramar!!

Skrivet av  Malin med Vanja -02 och Vide 041219
Många kramar till dig, hoppas du mår bättre snart!

((KRAMAR))
 

Gumman..

Skrivet av  Mia. m Simon,Hanna&Daniel
Det lätt inte så bra att du mår dåligt, men det är bra att du ska få hjälp.Säkert ska du komma igenom detta också.
Om du inte vill träffas/orkar med de andra mammorna så gör inte det. Du kan ta det när du mår bättre..
Vill du ha sällskap ngn dag, så maila mig på [email protected] så kan du ta mitt telnr där,eller så finns jag på msn om du vill snacka...många varma styrkekramar från Mia&Daniel
 

Kram!

Skrivet av  Carmina med Molly född 19/12
Det verkar jättetufft för dig. Hoppas det bir bättre snart, tänker på dig!
 

Artiklar från Familjeliv