Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

jag blir Tokig!!!!ang decsidan

Skrivet av Wictoria med Stina
Just nu hade jag tid över medans Stina sov att börja uppdatera vår decsida. Men vad tror ni händer f*n j*vlar skit . när jag öppnar outlook så får jag förbjuden årtgärd programet stängs ????!!!
jag startar om datan och öppnar igen samma sak igen.
jag försöker igen startar om och startar outlook. Då går det att öppna MEN INTE ETT ÄNDA EPOSTBREV ÄR KVAR!!! nej nej fasiken och en hel svärramsa.....
alla kort ni har sänt ät borta alla uppgifter på nyfödda är borta det är som jag kan börja grina.
varför skall detta hända nu när jag hade tid över för just detta . ja jag blir galen. så snälla alla ni som vet att ni har skickat in bild och uppgifter men ej kommit med äm snälla sänd detta mail igen snälla.
och jag som skulle kolla efter Sonjas mailadress nu har jag den inte heller kvar Solsken.
snälla maila igen uppgifter och bild på era nyfödda så skall jag ta och uppdatera när tiden ges igen.
Annars har vi det bara bra men all tid går åt till Stina och sedan dom andra flickornas läxor som börjar nu igen.
kram på er alla
Wictoria och Stina
Svar på tråden: jag blir Tokig!!!!ang decsidan

Gumman!!

Skrivet av  Malin med Vanja -02 och Vide 041219
Vad typiskt! Jag ska skicka mina uppgifter igen, hoppas det funkar bättre nu då!

Kramar!
 

sätt i skivan o testa

Skrivet av  Berit m Jesper 001108 & Maja 041121
att göra en reperation på ditt operativsystem. Kan funka.

kram
 

Jobbigt

Skrivet av   MiaMaria m Josefin & Jonatan
Du gör ett bra jobb med sidan :) Vet hur det känns när mailen försvinner, jag glömde logga in på hotmail inom de 30 dagar man måste för att få behålla kontot (klantiga jag). Hoppas att det löser sig med allt och att det inte strular igen.

*kram*
 

Kram

Skrivet av  Karro med Robin 021003 & Oliver 041225
ja du ibland går det inte som man vill :( men det är inte hela världen :)

Jag skickar ett nytt mail till dig då

Kram
 

Kraaaam!

Skrivet av  KajsaKavat m Lukas 8/12-04
Åh gumman, vad trist med datakrångel!!
Hoppas att löser sig för dig.

Hur mår du?
Imorgon ska jag in till jobbet o hälsa på, du har inte möjlighet att följa med J in du med?

Stor kram !
 

Åh stackars dej!

Skrivet av  Mysen med Louise 16/12
Förstår din frustration! Ska maila dej bild så fort jag kan, min mail verkar oxå strula!!

Styrkekramar!