Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*snyft* blir ju nostalgisk...

Skrivet av Loppan m Freja 040327
...sitter här och packeterar för små bebiskläder...strl 50-56 hamnar nu på vinden. Det är ju sååå roligt att dom växer och utvecklas men nog stynger det lite i hjärtat att tiden går så fort!

Kramis!
Svar på tråden: *snyft* blir ju nostalgisk...

Här sliter vi vidare! :)

Skrivet av  LillaMy m. Jonna 040315
Jonna har ju fortfarande strl 50 ävem om en del byxor är urvuxna i midjan. Bodysar och sparkbyxor är det dock 50 som gäller! Ganska trevligt eftersom de små kläderna är så ämlans söta! :) Fast utbudet i strl 62 är ju onekligen bättre så... det blir ju kul det med! :)
 

Var glad..

Skrivet av  MiaMalin m Emilia 3/3 & Amanda -99
.. att du får lov att packa ner det små sötsakerna och spara till framtida syskon! Jag som är inne på sista barnet har använt de små söta sparkbyxorna och pyjamaserna för sista gången... snyft!
 

Samma här :-((

Skrivet av  Ella & Gustav 040302
Som vi känner nu iallafall.

Men vem vet om det blir en liten sladdis nån gång ;-D
 

Jag önskar..

Skrivet av  MiaMalin m Emilia 3/3 & Amanda -99
.. att jag kunde ta modet till mej om ett år eller så och ge efter för längtan, men när man uppnåt en viss ålder (jag 38, maken 46) så tänker man sej för både en och två ggr... men visst vore det underbart med ännu en liten!
 

Jaaaa

Skrivet av  ¤ Sanna & Gustav ¤
snart börjar de skolan ;)))

Jag packade lite kläder jag med igår! Samtidigt känns det skönt att veta att det inte blir fler bäsar *ler*
Vill kunna njuta av mina tre grabbar och gå vidare i livet med dem. Jag är verkligen lyckligt lottad! =)

(ÄVEN om jag lite lite liiiite ibland kan känna en liten längtan efter en liten tös så kommer jag inte att skaffa mer barn...)
kramis
 

Artiklar från Familjeliv