Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*OT* känslig sexfråga

Skrivet av anonym pga innehåll
Detta borde jag kanske inte fråga här, men samtidigt så känner jag att ni svarar på det mesta och eftersom jag känner förtroende för er så frågar jag här.
Är det någon mer än jag som har en analfixerad pojkvän? Han vill hela tiden (varje gång vi ska älska) smeka och pilla runt och gärna i rumpan. Jag vet att han vill ha analsex men jag vet inte om jag vågar, vill gärna ge honom det någon gång men vet inte "hur man gör". Är det någon som har (gärna positiv) erfarenhet i detta ämnet? Dela gärna med er om tips och så. Jag vet att man bör använda glidmedel av något slag, är det nån speciell sort man ska använda och hur gör man?
HJÄÄÄÄLPP

///NYFIKEN men lite orolig
Svar på tråden: *OT* känslig sexfråga

Svarar.

Skrivet av  Svarar väldigt anonymt
Nu kommer ett öppenhjärtligt svar, och jag hoppas att ingen stör sig på detta. Har någon något emot ämnet, så var så snäll och läs inte längre än hit.

Min pojkvän har också varit väldigt intresserad av just analsex, och vi har försökt någon gång, men då det har gjort så ont för mig så har det inte varit någon trevlig upplevelse.
Men vi har inte gett oss utan provat igen eftersom han inte kunde släppa tanken på analsex och ville prova ordentligt. Vi gick till apoteket och köpte glidmedel och hem och smörjde in hans snopp ordentligt och sedan smörjde han in min analöppning. Istället för att gå rätt på så lade vi oss på sidan (skedställning) med honom bakom mig. Samtidigt som han med handen smekte mitt underliv så tryckte han med snoppen mot analöppningen. Och det tände mig. Jag blev ganska upphetsad.
Så under ett par veckors tid började vi alltid våra samlag så, utan direkt penitrering och bara tryck emot. Och varje gång blev jag upphetsad till maxgräns.
Efter några gånger började han trycka in snoppen lite, bara någon centimeter eller två och det kändes helt okej. Speciellt med tanke på hur upphetsad han har gjort mig innan.

Vi har med tålamod fått analsex till att bli något som hetsar upp oss bägge. Att gå rätt på var fel för mig, jag låste mig och fick ont.
Nu kan jag efter mycket smekningar ta emot hela hans snopp och så länge han inte gör för kraftiga rörelser så är det mycket skönt.

Sjävlklart har vi inte analsex jämt idag utan det kan bli någon gång när det känns rätt. Men var inte rädd för att prova bara du ser till att det hela sker på efter vad du känner.
Låt inte honom styra upp det. Det är du som skall ha makten om vad som skall hända.
 

Tänk bara på

Skrivet av  EmmaS (inte ett dugg anonym *s*)
Att han bör inte stoppa in snoppen i slidan på dig när den har varit i analen utan att tvätta den ordentligt.
Det finns bakterier i analen som inte hör hemma i slidan. man kan få ganska fula infektioner i slidan om man inte är försiktig.
 

Har du någon positiv erfarenhet? *IMT*

Skrivet av  anonym pga innehåll igen
...
 

Vet du vad.

Skrivet av  Svarar väldigt anonymt
Tack för att du sa till jag glömde alldeles av det. Självklart skall snoppen tvättas mellan anal och slida. Infektioner vill man gärna klara sig utan.

*s*
 

direkt?

Skrivet av  anonym pga innehåll igen
Måste ställa en följdfråga bara, använder ni bara glidmedel och sen direkt in eller måste man vidga med fingrar först? det var en mycket spännande och faktiskt lite upphetsande berättelse du skrev. tack vem du än är. ska prova men vill veta mer om "förberedelser" först är rädd att det gör ont annars för han är rätt "stor".
 

Vi har aldrig

Skrivet av  Svarar väldigt anonymt
använt fingrar i analen. Det har jag ont av av någon underlig anledning. Snoppen är helt okej, men fingrarna är äckligt. *s*

Så, ja. Glidmedel på. Upphetsning av flickvän till bristningsgränsen. Sedan försiktigt småjuckande in.

Och även om han är stor så går det säkert bra. Så länge han lyssnar på dig. Min man är över medel själv och det går bra.

Ett tips som jag kom på nu. Att hålla snoppen ganska still i analen, eller småjucka lite går bra. Det kan vara lite jobbigt om han vill tränga in på nytt om och om igen. Så små rörelser till att börja med. Sedan när man som tjej närmar sig orgasm så brukar det gå bra med vad som helst. *s*
 

Frågvis

Skrivet av  anonym pga innehåll igen
Gör det mer ont ju längre in han kommer?
Kan ju vara svårt att stoppa honom när han väl får komma dit *s*.
Han blir alltid så otroligt upphetsad när han får låv att vara i närheten av rumpan.
 

Det enda...

Skrivet av  Anna nym
... jag har att tillägga är att din pojkvän (?) måste vara väldigt försiktig och att du själv måste ta ansvar och verkligen säga till om det inte känns bra (gör ont). En skadad analsmuskel kan både på kort och lång sikt vara väldigt obehagligt. Massor m glidmedel, succesiv tänjning o gärna kondom, sedan är det bara att tuta och köra! Have fun!
 

Nu blev jag rädd

Skrivet av  anonym pga innehåll igen
Kan man lätt bli skadad?
 

Som sagt...

Skrivet av  Anna nym
... så länge man inte gör något som gör ont så är det nog ingen fara. Smärta ska alltid tas på allvar eftersom det är glatta muskler som ju inte tränas utan kan bli skadade och uttänjda om man är för hårdhänt. Även de par som fullkomligt älskar analsex brukar det med måtta eftersom man kan känna sig lite "slapp" i ändalyckten efteråt.
 

försiktigt då

Skrivet av  anonym pga innehåll igen
med andra ord, tack för alla svar, ser gärna fler positiva svar så jag "vågar" jag vill men är lite orolig, han tänder ju så på det.
 

Ja, fast...

Skrivet av  Anna nym
... om du gör det så ska det vara för att _du_ vill, inte bara för att han blir tänd av det. Kanske kan ni köpa en dildo i lagom storlek och pröva den analt på er _bägge_ så han verkligen förstår hur ömsint han måste vara, kanske vore bra med ett "Analkörkort" för alla som är heta på ideén =0).