Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

10/3

Skrivet av Lindiz med Alva 040310
Jag fick höra av min kompis att det var en tjej som sökte efter barn som var födda den 10/3.
Jag fick min lilla dotter den dagen...
Har inte haft tillgång till datan på ca 2-3 veckor.. har flyttat till en större lägenhet och har inte orkat fixa med datan bara.. har varit ganska skönt att vara utan den ett tag men man har saknat den oxå.
Men nu är den upp och jag sitter här nu en stund nu när min lilla Alva sover.. men hon är inte så liten längre... hon växer som bara den ju..

Är inte inne här inne så mycket längre och jag vet inte varför... finns väl inte så mycket tid..
Svar på tråden: 10/3

Ja men va kul!

Skrivet av  Selmas mamma
Det var jag det! Min Selma är född den 10 mars och när jag läst härinne har jag inte sett röken av barn födda på samma dag som henne och därför blev jag nyfiken om det fanns AFF barn födda på samma dag.

Tänk vad tiden går fort, den dagen våra tjejer föddes känns för min del som en hel "evighet" sen. Ändå så är det ju alldeles nyss...

Kul med en födelsedagskompis till Selma!

Paula &Selma
 

Oxå 10/3

Skrivet av  Bea m Leo
men jag har en liten kille, Leo. Han var planerad till den 16/2 men hade inte lust att komma ut förrän i mars och då med hjälp av igångsättning som avslutades med ett akutsnitt.
 

Roligt

Skrivet av  Linda med Alva
Vad roligt med att det finns två till som tittade ut den 10.. så när kom era smä älsklingar ut i världen... (men lilla tjej..lilla och lilal vet jag inte om hon är längre)
Kl 16.14.. 47,5 cm och 3065 cm.. hon kom ut tre veckor förtidigt
 

Artiklar från Familjeliv