Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

-OT-Tack för tipset om snacket:

Skrivet av tippsad
Kvinna & Man under Familj och relationer, jag är helt fast där nu, även om jag bara läser och lär -S-
Fick ett bra tipps om hur jag skulle överaska min man.
Sök efter inlägg med "varmt te" om ni undrar vad jag menar. även ett inlägg om det ultimata orals*xet fick han glädje av -hihih-
Svar på tråden: -OT-Tack för tipset om snacket:

Jättebra hörru

Skrivet av  Less på sextipsen
då kan du ju fortsätta skriva där istället. Jag tvivlar på att det är så många här som är intresserade av vad för typ av sex ni praktiserar. Här snackar vi barn och inte sex vilket framgår av snackets rubrik.
 

Förlåt då

Skrivet av  tippsad
Trodde inte att man var tvungen att släppa allt annat i livet bara för det.
Jag vet att vi disskuterar barn här men jag pekade ju på ett annat snack just därför.
Är du inte intresserad av detta så gå inte dit.


Har fått massor av tipps där och jag trivs med det, hoppas att andra kan få samma hjälp som jag

ville bara vara hjälpsam, men,men,
 

Håller med

Skrivet av  trött
Trots allt så heter ju snacket Vårbarn -04...
 

Hehe slit med hälsan

Skrivet av  Pallas
Det är ett skönt snack allt som oftast, man är ju inte bara småbarnsmorsa!

Och du Less på sextipsen: Man måste inte klicka på alla länkar man ser, man får välja. Och dessutom tycker jag att det hör samman med barn och familj att också diskutera sex ibland. Sexlivet upphör ju inte automatiskt för att man blir förälder och vi är ju många nya föräldrar i liknande situationer här. Det kan vara bra att få input av vanliga mammor och pappor tycker jag.
 

Håller med dig.

Skrivet av  MammaMu m Loke, Ophelia & Tiffanie
Tipsa måste man få göra tycker jag. Är man sen inte intressead av tipsen så behöver man ju inte bry sig om dem.
 

Saken är...

Skrivet av  Maria m T & S
... väl den att dessa "sextips" dyker upp lite väl ofta av någon anonym figur, det börjar faktiskt kännas lite tjatigt nu. Kan vi vara överens om att alla nu har blivit tipsade om att det finns ett snack som heter Kvinna & Man? =)
 

Aha, det visste jag itne

Skrivet av  Pallas
Det måste jag ha missat.

Ja, Kvinna & Man ligger i favoriterna :)
 

Artiklar från Familjeliv