Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej!

Skrivet av Cia
Jag hängde här lite sporadiskt precis när min son kommit efter att ha hållit till på ankomst maj - nu längtar jag tillbaks till er och alla tips, råd och diskussioner. Ska tillbaka till skolan i januari och då kommer Elias pappa vara hemma. Känner att jag har mer tid att titta in här nu eftersom jag ändå pluggar framför datorn!
Någon mer som studerar här?
Mer om mig i infon...
Kram
Svar på tråden: Hej!

Hejsan och välkommen tillbaka

Skrivet av  Cattis @ m@ Alfons 3 & Maja 5/4
...undrar om vi inte har pratas förrut. om inte så är jag en 2 barns mamma "inte drake" till Alfons 3 år och maja snart 8 mån. vi bor i en villa utan för Knivsta.
 

Tack,

Skrivet av  Cia
vi har säkert pratat förut, tycker jag kännerigen ditt nick... Kul att "ses" igen i så fall... *ler*
Kram
 

Kul att du tittar in igen!

Skrivet av  Neta med Ängla
Jag pluggar inte men mer om mig i infot!

tjing!
 

Hej!

Skrivet av  Cia
Mmm... lite svårt att läsa infot.. *S* Men tack för välkomnandet!!
Kram
 

Attans!

Skrivet av  Neta med Ängla
Här kommer den om du är nyfis! *S*
 

japp

Skrivet av  Madde m.Hannes 29/4 + Elias & Saga
Jag pluggar, fast på distans. Mest för att Elias ska få gå vettiga tider på dagis. Han ska egentligen gå mellan 8-11 fem dagar i veckan men nu går han 9- 14 tre dagar istället. funkar mycket bättre. Men de tiderna får han bara gå om föräldrarna arbetar eller studerar. Så jag pluggar en del i varje fall. Går rätt bra, ligger på vg iaf.
Fint namn din son har :)
mer om mig i infot
 

Hej

Skrivet av  Cia
Vad läser du för något? Själv läser jag till gymnasielärare med inrikting på svenska och religion. Skulle också gärna läsa på distans med det går tyvärr inte.
Lite kul - vi hade Saga som förslag till en eventell tös!
Kram
 

Artiklar från Familjeliv