Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Har hittat hit

Skrivet av Hanna
Hej!
Jag har nyligen blivit visad detta trevliga ställe. Har tvillingpojkar som föddes i maj i år - dock tre månader för tidigt, men allt har gått bra och de börjar bli riktigt stora nu. *ler*
Är ensamstående sedan en vecka tillbaka, men det går dock ganska bra trots, stort hus och stor hund att sköta förutom pojkarna.

Ska läsa lite mer bland era "inlägg" nu tänkt jag och se vilka det är som "hänger" här inne.

Kram på er alla!
Svar på tråden: Har hittat hit

välkommen

Skrivet av  Hjärter dam m. IF
låter som att du behöver en ventil. det är det vi är här för.
Hoppas att du ska trivas.

Jag har två tjejer Isadora 020304 och Freddi 040421 (Fredrika).
 

Välkommen!

Skrivet av  Pernilla med Lisa och Elin
Jag heter Pernilla och har Lisa, 2,5 år och Elin, snart 9 månader.

Håller till på en del olika sidor här på Aff, när jag hinner...
 

Välkommen hit!

Skrivet av  Neta med Ängla
Det låter tufft att vara själv med tvillingar, men jag får intrycket att du är stark!
Själv heter jag Agnetha, är 32 år och har en tös född i mars. Mer om mig finns i infot!

Tjing!
 

Hej!

Skrivet av  Cia med Elias
Hängde mycket här i början för att sedan lägga av helt men nu är jag tillbaks igen! Har en son på sju månader (som borde sova nu men inte alls tycker så själv... *ler*)
Vad har du för hund? Vi hade en tollare men han gillade inte att bli storebror så nu bor han hos min pappa i Stockholms skärgård och är alls centrum... *S*
Hopppas du ska trivas!
Kram
 

Min hund

Skrivet av  Hanna m. twins
Har en Rottweiler. en kille. Som verkligen ÄLSKAR sina små juveler. han vaktar dem med sitt liv. *s*
Kram!
 

Välkommen hit!

Skrivet av  Carolina med Elsa 7/3
Jag heter Carolina och bor i Stockholm med min sambo och vår dotter Elsa som föddes i mars.

Hoppas att du kommer att trivas här!
 

Hallå och välkommen!......

Skrivet av  Cattis @ m @ Alfons 3 & Maja 5/4
Jag heter Chatarina och har Alfons, snart 4 år och Maja, 8 månader.

Håller till på en del olika sidor här på Aff, när jag hinner.
 

Hej och välkommen!

Skrivet av  Rebecka 98/02/04
Du måste ha mycket att göra med tvillingar och hund! Bra gjort! ;)

Jag är här ibland när jag har tid, det varierar hur ofta det blir. Fick en liten Filip i april -04, och så har jag Gabriel som är född maj -02 och Andreas född oktober -98. Bor i Bohuslän.
 

Tack!

Skrivet av  Hanna m. twins
Jag har bestämt mig för att det ska gå bra. Tänker inte gräva ner mig, utan låta livet ge vad det har att ge och verkligen ta glädje av det.

Kram och god jul!